עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

כל מוצר דינו להיות מתוקן בשלב זה או אחר של חייו. הכלכלה המודרנית דורשת החלפת מוצרים בטווחים של כמה שנים בודדות, כדי לאפשר לכלל האוכלוסייה להתפרנס בכבוד ולייצר יותר מוצרים כל הזמן. אם המוצרים היו מחזיקים עשרות שנים כמו שפעם חשבו שכדאי, היו המונים נפלטים ממעגל העבודה הקשור בייצור המוצרים, שיווקם, פרסומם ומכירתם.
גם דלתות פלדלת, למרות הייצור המעולה שלהם המחזיק מעמד שנים רבות זקוקים לתיקונים מסיבות שונות. הסיבה העיקרית היא מנגנון הנעילה הפנימי היכול להישחק לאחר שנים רבות של פתיחה וסגירה. תיקון דלתות פלדלת צריך להיעשות על ידי אדם מומחה הבקיא ומיומן בתיקון דלתות אלה.

מהי בעצם דלת פלדלת?

תיקון דלתות פלדלתחברת "רב-בריח" יצרנית הדלתות הידועה טבעה את המושג "פלדלת" והכוונה היתה לדלת מפלדה שאותה היא יצרה. כיום המונח פלדלת משמש את כל העוסקים בעולם הדלתות ואת כל הצרכנים לגבי כל סוגי דלתות הפלדה הקיימות. הדבר דומה לשימוש שהיה נפוץ בשם פריג'ידר למקרר כאשר פריגי'דר היה בעצם שם של יצרן מקררים אמריקני.
פלדלת, עם כן, היא כיום שם כללי לכל דלתות הפלדה גם אם הן מיוצרות בחברות אחרות כמו חסם, עכביש או פלרז. כל החברות הללו ונוספות מייצרות דלתות פלדה או פלדלת ברמה גבוהה ומאפשרות שימוש נוח וקל.

יתרונות דלתות פלדלת או דלתות כניסה רב בריח

יתרונות דלתות פלדלת או דלתות פלדה מסוגים שונים הם רבים ולכן רוב הדלות הנרכשות כיום לדלתות כניסה הן דלתות פלדה חזקות ומעוצבות. בין היתרונות הבולטים של דלתות פלדה ניתן למצוא:

  • עמידות גבוהה לאורך זמן
  • הגנה מירבית על רכושכם בתוך ביתכם
  • ביטחון למשפחה,
  • מחירים סבירים
  • אפשרות להזמנת דלתות מעוצבות

תיקון דלתות פלדלת – מדוע?

תיקון דלתות פלדלת מתרחש מכיוון שדלתות פלדה אינן רק משטחי פלדה מגלוונים שמוצמדים בעזרת נקודות חיבור, אלא שהם בראש ובראשונה מנגנוני נעילה משוכללים, הרי שמנגנונים אלה, לאחר שימוש רב עלולים להתקלקל והם יהיו זקוקים לתיקון.
דלתות פלדה הן בעלות מנגנוני נעילה מתוחכמים עם נעילה פנימית שמספקת נעילה בכמה מקומות בו זמנית בנקודות מפגש עם המשקופים השונים – הצדדיים, העליון והתחתון.

כל המנגנון הזה עשוי מחלקים נעים שונים. חלקים נעים נשחקים לאורך זמן ורצוי להחליפם. במקרה של תקלה במנגנון ניתן להזמין טכנאי, שיוכל לתקן את החלקים הדרושים תיקון או להחליף חלקים שניזוקו עד כדי חוסר תפקוד. תיקון דלתות פלדלת או דלתות כניסה רב בריח נעשים רק על ידי איש מקצוע מיומן ובעל תעודה המאשרת לו להתעסק עם מנעולים ולתקנם.

 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים