עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

דלתות כניסה רב בריח בשלל עיצובים

רב בריח הוא שם של חברה המייצרת דלתות בטחון עם נעילה מרובה. משמעות הדבר היא כי הדלת איננה ננעלת במקום אחד אלא שיש לה מנגנון פנימי המאפשר לנעול את הדלת לכל צידי המשקוף ברמת ביטחון גבוהה במיוחד.
דלתות כניסה רב בריח הם גם בטוחים מאד וגם יכולים להיות יפים ומעוצבים מאד ואין צורך להסתפק עוד בדלת חלקה בעלת גוון צבע אחד. דלתות כניסה רב בריח מתאימות גם לדירות בבניינים משותפים וגם דלתות חוץ מעוצבות לבתים צמודי קרקע. דלתות כניסה רב בריח משרים בטחון מושלם על רכושכם ומשפחתכם גם כשאתם בבית וגם כשאתם בחופשה.

דלתות כניסה רב בריח – כמה נעילות יש?

דלתות כניסה רב בריחבדלת פלדה רגילה יש 7 בריחים שהופכים את הדלת לאפקטיבית יותר כנגד פריצה או שבירה של הדלת. רוב דלתות הפלדה כוללות כמה נקודות נעילה גם במשקוף הצידי גם במשקוף התחתון וגם במשקוף העליון. ניתן לשלב גם נעילה עליונה לדלת שמנותקת מהנעילה הראשית, וכך במצב של פריצת המנגנון העיקרי ימשיך המנגנון המשני העליון להגן על הבית שלכם.
מה שבטוח הוא שגנבים מעוניינים לפרוץ המקום הקל ביותר והמהיר ביותר מסיבות מובנות. ככל שתקשו עליהם הם יוותרו עליכם ויחפשו להם מקום אחר נוח יותר לפריצה.

דלתות כניסה רב בריח מעוצבות

כיום ניתן לקבל דלתות כניסה רב בריח בעיצובים שונים, וכפי שנאמר אין צורך להסתפק בדלת חלקה בעלת צבע אחד. דלתות פלדה רבות מגיעות בעיצובים שונים ויש כאלה הכוללות חלון במרכז או בצד הדלת מבלי לוותר על בטיחות הנעילה. חשוב לוודא שבדלת פלדה מעוצבת אכן ישנו מתקן רב בריח הכולל לפחות 7 בריחים כדי שהדלת תהיה לא רק יפה אלא גם בטוחה.
עיצוב דלתות כניסה רב בריח יכול להיעשות בצורה פשוטה על ידי ציפוי פורניר או בתוספת חלון והצביעה נעשית בתנור, דבר ששומר על הצבע לאורך זמן. דלתות כניסה רב בריח יכולות להיות גם חזקות וגם יפות.

כיצד לזהות דלתות כניסה רב בריח

הדבר הראשון שתשימו לב אליו הוא, כי ליד פתח המנעול יוצאים שלושה בריחים ובריח נוסף יוצא משני צידי הדלת וכן בריח היוצא לכוון המשקוף העליון. ישנן דלתות רב בריח שעדיין תמצאו בהן בריח המתחבר גם לחור ברצפה. כיום פחות משתמשים בבריח הרצפה מכיוון שהחור מתמלא עם הזמן בלכלוך ועוצר את פעולת הנעילה כולה.
אם אתם מעוניינים בדלת רב בריח לכניסת ביתכם או דלתות חוץ מעוצבות וחזקות מפלדה פנו לשירות של מקצוענים בלבד המורשים להתקין דלתות אלו, ושיציעו לכם דלתות רב בריח בשלל עיצובים יפים.

 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים