עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

 

דלתות פלדה
מדוע לבחור בדלת פלדה? בעוז דלתות אנו כבר שנים חיים בין עולמות של ניגודים: מתכת ועץ. לכל חומר תכונות משלו ויתרונות וחסרונות שראוי להכיר. ככלל, אנו ממליצים על הפרדה בין פנים לחוץ, בין דלתות פנים לבין דלתות כניסה וכך גם עם החומרים. פנים הבית פחות חשוף לשמש ורטיבות ולכן עץ הוא חומר מצוין מבחינה זו, בעל מגע נעים ואנושי. הפלדה, לעומת זאת, משמשת כדלת כניסה מצוינת בזכות עמידותה והמסר שהיא מעבירה ברור- "הכניסה למורשים בלבד".
פירטנו לנוחיותכם מספר יתרונות של דלתות כניסה מפלדה:
1. עמידות - הפלדה המרכיבה את הדלתות היא למעשה סגסוגת של ברזל, פחמן ומגזניום. דלת פלדה חייבת להיות עמידה בפני חום וזאת מאחר שבתהליך הצביעה בתנור היא נמצאת בטמפרטורות גבוהות ביותר. הלוחות בתוך הדלת מרותכים לגוף הדלת ומבטיחים שצורתה תישמר לאורך שנים. שימו לב ש"דלתות במציאה" עשויות לכלול לוחות מתכת דקות מהרגיל. סימן ההיכר יהיה לוח שכופפו אותו והטביעו בו צורות המזכירות דלת פנים. כאמור, ככל שלוחות המתכת עבים יותר, כך גוף הדלת נשמר בצורתו המקורית ומאריך ימים.
2. נעילה רב-בריחית- דלת פלדה תקנית מכילה לפחות 7 צילינדרים בנקודות מפגש שונות עם המשקוף. כמו כן, חשוב שהבריחים יכנסו בצורה מושלמת לתוך המשקוף על מנת למנוע בעתיד חיכוך והיתקעות של הדלת.
3. משקופים מפלדה – משקוף תקני הוא משקוף שמוסגל לשאת משקל הדלת. בעוז דלתות אנו מקפידים לבצע חיזוק של משקוף קיים על מנת להבטיח תפקוד תקין של הדלת לאורך שנים. משקופי בניה הם פתרון נוסף שאנו מציעים, במיוחד בזמן בנייה או שיפוצים. משקוף בנייה מותקן בשלב ראשון ולתוכו יוצקים בטון כך שהוא הופך לחלק אורגני מהקיר. בשלב השני תולים את דלתות פלדה.
4. בידוד אקוסטי-תרמי - יתרון נוסף של דלתות פלדה בהשוואה לדלתות עץ הוא עמידות בפני פגעי מזג האוויר ויכולת בידוד גבוהה מרעשים, חרקים ואבק.

עוז דלתות מספקת מגוון דלתות פלדה ברמות שונות של מיגון ותוספות. 

 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים