עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

כיום מרבית דלתות הפלדה בישראל בעלות מפרט טכני זהה וההבדל העיקרי המבחין בין היצרנים השונים הוא השם. כיצד בנויה דלת פלדה? דלתות פלדה טיפוסיות מורכבות משני לוחות פלדה כאשר הלוחות עוברים תהליך של גילוון בקור, בציפוי אבץ אלקטרוליטי בעל תכונות עמידות גבוהות המונע חלודה ומקנה לדלת עמידות על פני שנים רבות.
לאחר תהליך הציפוי לוחות הפלדה מכופפות כאשר כל לוח עובר כיפוף המאפשר להשחיל את לוחות הפלדה אחד בתוך השני. שיטה זו של השחלת הלוחות אחד בתוך השני מבטיחה חיבור מושלם בין שני חלקי הדלת. לאחר מכן יצרנים משלבים קורות חיזוק לאורך הדלת שמרותכים לדפנות כדי לתת חיזוק לדלת.
מכיוון שגובה הפתחים בבתים עשוי להיות שונה מבית לבית, דלת פלדה כוללת אינסרט (Insert) נשלף ארוך הממוקם בתחתית דלת הפלדה ומאפשר להתאים את גובה הדלת עד 80 מ"מ בהתאם לגובה פתח הכניסה (במקרים יוצאי דופן ניתן להשתמש באינסרט המעניק לדלת תוספת של 130 מ"מ). האינסרט עשוי אף הוא מלוח פלדה שעבר תהליך גילוון קר בציפוי אלקטרוליט. האינסרט מושחל בתחתית הדלת בהתאם לגובה הרצוי ומקובע לדלת בעזרת ניטים. בתחתית האינסרט מורכב פס מברשת בעל עמידות גבוהה המעניק לדלת אטימה מוחלטת מפני רוח, אבק, חרקים ולכלוך.

החלל הפנימי של הדלת מכיל מילוי פוליאוריטן מוקצף אשר הופך את דלת הפלדה למקשה אחת ובכך מעניק לה עמידות מבלאי הנובע מרעידות וטריקות דלת ומציע בידוד תרמי מפני חום והפרדה אקוסטית כנגד רעש. הבידוד התרמי מוביל לחיסכון בהוצאות קירור וחימום בבית והבידוד האקוסטי משפר את ההפרדה בין פנים לחוץ הבית. לבסוף, דלת הפלדה מצופה בציפוי דמוי עץ בצבעים שונים בעל מרקם נעים למגע ועמידות גבוהה בפני שחיקה ומכות. חלק מהדלתות נצבעות בתנור כשידרוג, במיוחד כאשר הן משמשות כבסיס לדלת מעוצבת יוקרתית. כמו כן, דלת פלדה צבועה בתנור עמידה יותר לשמש. מסביב לדלת מורכב פס אטימה מגומי שנועד ליצור אטימה מוחלטת של הדלת בנקודת החיבור בין הדלת למשקוף וכך הדלת מקנה לבית גם בידוד מאבק, ריחות ורעשים.

כיצד דלת פלדה ננעלת? דלת הפלדה כוללת מנעול רב בריחי בעל תקן ישראלי העומד בדרישות החוק ומאפשר נעילה של הדלת ע"י בריחים שננעצים במשקוף בכל צידי הדלת (כמות הבריחית תלויה בסוג הדלת שהוזמנה, לרב בין 7 ל10). כיום מקובל להתקין מנעול הכולל מגן צילינדר מתקדם. הצילינדר כולל מגן צילינדר שנועד להגן על הצילינדר מפני קדיחה בעת נסיון פריצה. לאחר התקנת הצילינדר מולבש על הדלת פנל פלדה משני צידי הדלת וזוג ידיות סטנדרטיות.
במקרים של דלתות מעוצבות נהוג לבחור פנל וידיות יוקרתיות באופן עצמאי. ישנם לקוחות הבוחרים להוסיף סגר ביטחון, המאפשר נעילה ללא מנעול ופתיחת הדלת לשם הצצה מבלי שאדם לא מוזמן יוכל להיכנס. סגר ביטחון עדיף על פני מנעול עליון מאחר והוא גם בטיחותי יותר במצבי חירום בהם יש להתפנות מהבית במהירות.
כיצד דלת פלדה מחוברת למשקוף? מרבית דלתות הפלדה כוללות בין שניים לשלושה צירים חזקים בעלי יכולת נשיאה משקל כבד המותאמים למשקל הדלת. כל ציר מסוגל לשאת באופן עצמאי משקל עד 80 ק"ג וכושר עמידה בפני מתיחה עד 200 ק"ג. יכולת נשיאה זו מקנה לדלת הפלדה עמידות רבת שנים ומונעת מצב של קריסה.
מהו המשקוף המתאים עבור ביתי? ישנן שלוש אפשרויות שונות להתקין את דלת הפלדה:

  • משקוף בניה
  • משקוף הלבשה
  • משקוף חבק לקיר גבס

משקוף בניה הוא משקוף אשר יוצקים לתוכו מלט עוד בשלב הבניה יחד עם הקורה. החיבור האורגני של המשקוף עם קירות הבית מעניק לדלת הפלדה עמידות, בטיחות וחוזק מירביים, במיוחד כאשר מדובר בדלת פעילה במיוחד הנטרקת לעיתים תכופות. חשוב לזכור שדלת הפלדה היא בעלת משקל כבד ולפיכך אם ניתן להתקין את המשקוף עוד בשלב הבניה- מה טוב. עבור אלו המצויים בתהליך של שיפוץ או בניית בית, כדאי לרכוש את הדלת כבר בראשית תהליך הבנייה על מנת שמשקוף הבניה יותקן מבעוד מועד.
משקוף הלבשה מיועד עבור דלת פלדה שמורכבת על פתח שקיים בו כבר משקוף עץ. משקוף ההלבשה מורכב על משקוף העץ באופן אשר עוטף אותו ומחוזק בעזרת ברגים ארוכים. הרכבת המשקוף והדלת מתבצעת יחד באותו זמן וכך הבית לא נותר פרוץ, שיקול חשוב עבור מי שמעוניין בדלת באופן מיידי.
משקוף חובק נועד לדלת המורכבת על פתח עם קירות גבס משני צידיו. קיר גבס חלש מקיר בטון באופן טבעי ולכן יש חשיבות רבה לשימוש במשקוף אשר "חובק" את כל הקיר יחד עם חיזוקי המתכת ומאפשר להרכיב עליו דלת פלדה בעלת משקל כבד. במשקוף חובק עושים שימוש גם בהתקנת דלת על משקוף עיוור.
דלתות פלדה הן הבסיס ליצירת דלתות כניסה מעוצבות יוקרתיות אשר מכילות את כל היתרונות של דלתות פלדה סטנדרטיות, ובנוסף לכך מעניקות לבית ולדייריו מראה מרשים וייחודי.

להלן תמונה הממחישה את כל החלקים שהוזכרו:

 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים