עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

התקנת דלת
התקנת דלת היא פעולה קריטית לתפקוד תקין של הדלת. במאמר זה ננסה לשים דגשים למה חשוב לשים לב בעת התקנת דלת פלדה ו\או דלת פנים. ראשית, חשוב לקחת בחשבון שדלתות פלדה שוקלות משקל רב ומפעילות כוח על הצירים לאורך השנים. לפיכך, חשוב להקפיד בשעת התקנת דלת שהצירים הם איכותיים וקרובים לגוף הדלת. התקנת דלת מצריכה שימוש בשני צירים עבים הנמצאים קרוב לגוף הדלת. התקנת דלת עץ פחות חשופה לבעיות בתחום הצירים מאחר והיא קלה יותר. נקודה נוספת בעניין הצירים היא שהדלת לא תהיה קרובה מדי לקיר, על מנת שתיפתח כראוי. דלתות הן חפץ אשר נמצא בתנועה רבה ולכן התקנת דלת צריכה לקחת בחשבון גם נושא זה- התנועה צריכה להיות חלקה ופשוטה להפעלה לאורך שנים.
התקנת דלת- כיוון הבריחים
על מנת שהדלת תשמור על חופש תנועה חשוב להקפיד שהבריחים של הדלת יכנסו בקלות וללא מאמץ לתוך הפתחים המקבילים להם במשקוף. בעיה נפוצה היא שהדלת מאבדת כיוון בגלל שימוש לא נכון, טריקות או חשיפה לגורמים מזיקים שמצריכה כיול מחדש של הדלת. שני מנגנונים רגישים בדלת הם מנגנון המנעול ומנגנון הצירים. במידה ואחד המנגנונים נפגע ייתכן וניתן לתקן אותו מבלי להחליף דלת. עם זאת, לעיתים קרובות, התקנת דלת חדשה עשויה להיות הפתרון העדיף, במיוחד אם מדובר בדלת בת מעל עשר שנים.  לעיתים התקנת דלת היא הצעד המתבקש כשרוצים לשדרג את מראה הדלת הקיימת.
התקנת דלת- טיפים
מומלץ להזמין התקנת דלת ממי שמספק עבורך את הדלת וזאת מאחר והתקנת דלת מחייבת היכרות טובה עם המוצר ויכולת להציע פתרונות מתאימים בשעת ההתקנה. מחיר התקנת דלת תלוי בסוג הדלת: דלת פנים אינה כמחיר התקנת דלת מעוצבת דו-כנפית. מומלץ לשאת ולתת עם מי שמספק את הדלת
חשוב להתאים את המימדים של הדלתות למימדי הפתחים הקיימים ואם ניתן, לבחור את הדלת לפי הפתח הרצוי, כפי שקורה כאשר מדובר בבניה חדשה או שיפוצים. התקנת דלת פלדה נעשית באחת משתי צורות- משקוף בנייה, המצריך ביטון וטיוח בהמשך על ידי קבלן, או על ידי משקוף הלבשה העוטף משקוף קיים במידה וקיים.
התקנת דלת- עוז דלתות
עוז דלתות מציעה לך שירותי התקנת דלתות פלדה ודלתות פנים על ידי מתקינים מקצועיים המתמחים בהתקנת דלת פלדה, התקנת דלת פנים או בהתקנת דלתות כניסה מעוצבות, המצריכות רמת מיומנות גבוהה מאד להשגת רמת גימור גבוהה.
 
 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים