עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 

דלתות אש מותקנות על ידי מתקין מקצועי אשר הוסמך להתקין דלת אש בהתאם  לדרישות התקן הישראלי 1212

שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

דלתות ביטחון

   

עוז דלתות מוסמכת מטעם מכון התקנים (תו תקן 1212)
לאספקה, טיפול ותחזוק שוטף של דלתות אש, יציאות חירום ומנעולי בהלה במוסדות, ארגונים ועסקים בהתאם לתקנות כיבוי אש.
צרו קשר לקבלת ייעוץ מקצועי, ליווי ותחזוקה שוטפת של דלתות אש על ידי צוות המתקינים המקצועי שלנו באזור המרכז והצפון: 052-2331693

 
דלת פלדה סגר בריח
דלת פלדה סגר בריח
מחיר
2,900.00 
מידע נוסף
 

דלתות בטחון – בשעה טובה

דלתות

בשעה טובה אתם עומדים לקראת סיום בניית הבית הפרטי, או שהדירה שלכם בבניין המשותף עומדת לקראת סיום הבנייה, והגעתם לשלב משמעותי והוא התקנת דלת הכניסה. רבים נוטים לרכוש את דלת הכניסה בצורה מאוד פשוטה, ולקבל את האופציה ההגיונית והטובה ביותר – התקנת דלתות ביטחון . בעבר בחירת דלתות ביטחון הייתה משימה פשוטה יותר. כל מה שהיה צריך לעשות הוא להחליט על צבע הדלת. בדרך כלל מבחר הצבעים היה לבן, חום כהה או חום בהיר. כיום יש מגוון גדול של דלתות כניסה מעוצבות , והחדשות היותר טובות הן שגם דלתות מעוצבות יכולות לשמש דלתות בטחון.

מדוע יש צורך לרכוש דלתות בטחון ואיך מזהים אותן?

לא משנה איפה אנחנו גרים וכמה האזור בו אנחנו גרים בטוח, תמיד יש סכנה מפני פריצות ותמיד נרצה לשמור לנו את האפשרות, לפחות לחלק מהיממה, לנעול את הבית באופן הרמטי, ולדעת שגם אם נעזוב את הבית לכמה ימים, איש לא יוכל לפתוח את הדלת ללא מפתח.

דלתות בטחון הן בדרך כלל דלתות פלדה. דלתות בטחון בדרך כלל יהיו כבדות ומסיביות יותר. בעבר היה פשוט מאוד להבדיל באופן חיצוני בין דלתות כניסה מעוצבות לבין דלתות בטחון. אז דלתות בטחון היו בנאליות ומשעממות וחסרות כל חן. מי שרצה להתקין דלתות כניסה מעוצבות ידע שעצם קיומה של הדלת הוא קישוט וקישוט בלבד. זאת הסיבה שמי שרכש דלתות מעוצבות בעבר היה צריך להגן על הבית שלו באמצעים אחרים כמו אזעקה או אפילו שומרים שיגנו על הבית. כיום דלתות מעוצבות הן דלתות בטחון לכל דבר והן יכולות להבטיח הגנה מלאה.

דלתות כניסה מעוצבות שמשמשות כדלתות בטחון - איך בוחרים אותן

דלתות כניסה מעוצבות שהן גם דלתות בטחון מכילות מנעולים רב בריחיים. מנעולים רב בריחיים בדרך כלל קיימים בכמה מקומות בדלת, גם לאורכה, גם בחלק העליון וגם בחלק התחתון. בדרך זו ניתן להיות בטוחים, כי אין אפשרות לפתוח דלתות פלדה ללא מפתח. זאת הסיבה שבגללה דלתות בטחון הן הדלתות הבטוחות ביותר.

כשבוחרים דלתות ביטחון, ראשית צריך לדעת כי הן עומדות בתנאים קפדניים ומחמירים. דלתות בטחון הן בדרך כלל לא משהו שאנחנו מחליפים כל תקופה קצרה, בדרך כלל דלתות בטחון אמורות להישמר לאורך שנים. כשאתם קונים דלתות ביטחון חקרו את המוכר לגבי איכות הדלת, בקשו לראות את תו התקן ואת תעודות האחריות של הדלת.

איפה קונים דלתות ביטחון?

חברת עוז דלתות כניסה משווקת מגוון רחב של דלתות כניסה מעוצבות למשרדים, דירות ובתים פרטיים. לחברה מוניטין של שנים רבות של מכירת דלתות איכותיות המחזיקות לאורך זמן.


 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים