עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

קטגוריות נוספות:  דלתות במבצע | דלתות כניסה | דלתות ביטחון | דלתות פנים | מנעולים ואביזרים |
 
דלת פלדה אקוסטית
דלת פלדה אקוסטית
מחיר
2,390.00 
מידע נוסף
 

דלת מעוצבת - דלת פלדה לביטחון מירבי

דלתות מעוצבות הן בגדר כרטיס ביקור- החזות הראשונית של הבית וכן הרושם הסופי שנותר למבקרי הבית. אם בעבר הדלת הנפוצה ביותר הייתה דלת פלדה סטנדרטית, כיום דלתות מעוצבות רותמות את יתרונות דלת הפלדה ומשדרגות אותה מבחינה עיצובית על ידי צביעה אומנותית, שיבוץ חלונות וויטרינות, ציפויי עץ, פרזול יוקרתי ועוד. ייצור דלתות מעוצבות מבוסס על שימוש במגוון חומרי גלם כגון, פלדה, עץ, אלומיניום וזכוכית, כאשר אפשרויות המשחק והשילוב בין חומרי גלם שונים הולך וגדל עם הזמן. על מנת ליצור רצץ סגנוני אחיד, מומלץ לבחור דלתות מעוצבות כך שיכילו חומרי גלם ומוטיבים סגנוניים הקיימים בבית בהקשרים אחרים (דלתות פנים, חלונות, מטבח, עיצוב סלון וכו'). בחירה מושכלת של דלתות מעוצבות יכולה להעשות בסיועו של אדריכל, מעצב פנים, קבלן או ספק הדלתות, כאשר כל אחד מהגורמים תורם את תרומתו להחלטה, תוך הכרה בשיקולים שונים: שיקולי עיצוב, שימושיות ותקציב.

שיקולי עיצוב

דלתות מעוצבות אמורות לשאת אמירה כלשהי לגבי דיירי הבית, לשקף את המהות שלהם בצורה הכי מייצגת. אמנם, טעם אישי אינו נתון לויכוח, ודלת המשדרת חוסן עבור אחד עשויה לשדר תוקפנות לאחר, אך ככלל ניתן לחלק דלתות מעוצבות למספר משפחות, כאשר כל משפחת דלתות מעבירה מסר שונה בתכלית ממשפחה אחרת.

דלתות כניסה מעוצבות המשלבות חלונות

דלתות כניסה מעוצבות המשלבות חלונות (דלתות מעוצבות חלונות) מעבירות מסר של פתיחות ושקיפות. בעלי בית עם דלת כניסה מעוצבת עם חלון אינם מסתירים ואינם מוסתרים, גישתם לחיים (ולאירוח) היא פתוחה ומזמינה. אין בכך לומר שהדלתות המעוצבות אשר משלבות חלונות פוגעות בפרטיות. המיסוך העדין של זכוכית חלבית בשילוב עם סורג הופכים את המעבר בין פנים לחוץ לפחות חד, אך קיים. בבתים פרטיים אף נמצא גדר מפרידה או שיחים גבוהים שהופכים את ההפרדה למובחנת יותר.

דלתות מעוצבות - דלתות פלדה המשלבות עבודת נפחות וברזל

דלתות מעוצבות שהן דלתות פלדה עם מוטיבים של ברזל וחרשות משדרות מסר של עוצמה, אמינות ואל-זמניות, בחזקת כך היו הדברים וכך יהיו מעתה ולעולם. הכניסה לבית מלווה בתחושה של סמכות ומוגנות. דלת ברזל מעניקה לבעל הבית תחושת אבטחה מלאה. להשלמת המראה המבצרי ניתן להוסיף נוקשי מתכת כבדים וידיות קבועות שחושלו באש.

דלתות כניסה מעוצבות המשלבות מוטיבים של היי-טק

לאחרונה דלתות כניסה מעוצבות בעלות מראה נקי ומתוחכם (דלתות כניסה היי-טק) הופכות לפופולאריות בזכות הטמעת שכבות אלומניום עם פסי ניקל סימטריים. התוצאה המתקבלת מעניקה תחושת "העתיד כבר כאן". בעל הבית, לרב משתייך לאוכלוסיה צעירה ותוססת, חש כי מבעד לדלת זו יבואו אלו אשר טכנולוגיה, קדמה וחיבוריות זורמים בעורקיהם.

דלתות כניסה מעוצבות קלאסיות

דלת כניסה מעוצבת קלאסית מתאימה לאנשים המעריכים את העכשווי, אך לא שוכחים את העבר. המראה האצילי אינו שמרני, כפי שהוא נוסטלגי. שילוב אלמנטים המושפעים מאומנות הארט-נובו הופכים דלתות מעוצבות ליצירת פאר ולחוויה שלא ניתן למצות במבט אחד.

שיקולי שימושיות

שיקולי שימושיות נוגעים למטרה הראשונית של הדלת: אבטחת הבית, סגירתו ופתיחתו באופן יומיומי, במינימום מאמץ וטרדה עבור הגרים בו. דלתות מעוצבות מציעות שימושיות גבוהה כשל דלתות פלדה, מאחר והן רותמות את יתרונות דלת הפלדה ומעצימים את אפשרויות העיצוב הגלומות בה. דלתות מעוצבות כוללות שבעה בריחים, מנעול מולטילוק, צילינדר עם כרטיס חכם למניעת שכפולים לא רצויים, סגר ביטחון לפתיחה חלקית של הדלת ועינית פנורמית. כמו כן, דלתות כניסה מסוג דלתות פלדה קלות יותר מדלתות מעץ מלא וכך הפתיחה קלה יותר והסיכוי לכשל של הצירים הנושאים את הדלת קטן יותר. כאשר דלת כניסה מעוצבת מותקנת על ידי מתקין מקצועי תוך שימוש בדלתות עם תו תקן ומנעולים מקוריים בלבד, אורך חייה ארוך משמעותית מאשר דלתות שנקנו בזול ומשלמים עליהן ביוקר. דרשו אחריות עבור גוף הדלת ומנגנון הנעילה. המקובל כיום בשוק הוא חמש שנות אחריות ושנת שירות חינם בשנה הראשונה.

היבט אחר של שימושיות הדלת נוגע לאפשרויות הנעילה והתקשורת. עוז דלתות מספקת שירותי התקנה של מנעולים חשמליים, קודנים, נעילה ביומטרית ומערכות אינטרקום, המאפשרות לבעל הבית לפתוח את הדלת מרחוק וכן להגדיר מי מורשה כניסה.

היבט שלישי של שימושיות דלתות מעוצבות הוא בידוד איכותי מפני חום, קור, רעש, אור, אבק וחרקים המגיעים מבחוץ. דלתות מעוצבות מנצלות את יתרונות דלת הפלדה על ידי שילוב גומי אוטם העוטף את משקוף הדלת וכן הטמעה של אינסרט בתחתית הדלת הכולל מברשת למניעת כניסת חרקים ולכלוך. כאשר דלתות מעוצבות מותקנות במשרדים מומלץ להוסיף להן מחזיר הידראולי המשהה את סגירת הדלת ומצמצם רעשים הנובעים מטריקה.

שיקולי תקציב

דלתות מעוצבות אינן חייבות להיות בגדר הוצאה כבדה, אם משכילים לבחור אותן בחכמה. עוז דלתות מציעה ללקוחותיה דלת כניסה בעיצוב אישי. הרעיון פשוט מאד - הלקוח בוחר עבור עצמו את האלמנטים שהיה מעוניין לשלב בדלת, החל מהצבע, סגנון הצביעה, סוג הידית והפנל, החלון, המשקוף וגודל הדלת ועד לאופן המדידה וההתקנה. שליטה בכל אחד מהמשתנים האלה מאפשרת ללקוח לצמצם הוצאות מיותרות.


 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים