עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

הדבר הראשון שמקבל את פניו של כל מי שנכנס הביתה, הוא הדלת. דלת הכניסה לבית, המכונה גם דלת חוץ, להבדיל מהדלתות של חדרי הבית השונים, היא כבר מזמן לא מה שהייתה פעם. דלתות החוץ של היום יכולות להיות צבעוניות יותר, מזמינות יותר, ויפות יותר, בלי צורך להתפשר על טיב ההגנה שהן מספקות לבית ולבני הבית.

דלתות פלדה מעוצבות, בעלות אלמנטים מרהיבי עין, מספקות שילוב יוצא דופן; זהו השילוב המושלם של פונקציונאליות אשר טמונה במותג דלת רב בריח, בתוספת אלמנטים עיצוביים מרהיבים. כבכל דלת פלדה, גם דלתות חוץ מעוצבות מכילות בריחי נעילה חזקים, המשולבים במנגנון הנעילה. אבל דלתות מעוצבות, בניגוד לאלה שאינן כאלה, הן גם יפות ומושכות את העין, והלקוח יכול אפילו להחליט אילו מאפיינים עיצוביים יורכבו בתוכה.

איך תופרים דלת

דלתות חוץ מעוצבותפעם, כאשר נהגו לרכוש חליפות מן החייט, נהגו לומר שהבגד נתפר לפי מידה. גם חלק מהחברות אשר מספקות ומתקינות דלתות חוץ מעוצבות מעוצבות, מציעות שירות מפתיע, של תפירת דלת לפי מידה. בתפירת דלת לפי מידה, המשמעות היא שהלקוח יכול להחליט כיצד תיראה דלת הכניסה לביתו, מאלף ועד תו. לצד האפשרות לבחור את העיצוב של הדלת, יש גם אפשרות אחרת, לעיתים זולה יותר, של בחירה בדלת מעוצבת מוכנה. ישנן חברות שמאפשרות להיעזר בדלת בעלת עיצוב מובנה מראש, ולשנות אלמנט כלשהו, כדוגמת צבע, ידית וכדומה.

בבחירה של דלת רב בריח, למשל, אפשר לבחור בעיצוב קלאסי ונקי, ואפשר לבחור גם בדגמים מסוגים שונים. לדוגמא, ישנם לקוחות שמעדיפים דלתות בסגנון דמוי עץ, ואילו אחרים מעדיפים סגנון המכונה "היי טק" או סגנון "מודרני". דלתות כאלה, מאופיינות בשילובים מעניינים של פסי ניקל בעיצוב יוקרתי, שמשתלבים נהדר עם ידיות מבריקות תואמות.

ישנן חברות אשר מציגות באתר האינטרנט שלהן, באופן מרשים ונוח, סוגים רבים של דלתות מעוצבות. חלקן הגדילו לעשות והן מציגות גם מניפת צבעים, בדומה למניפות המקובלות אצל חברות הצבעים המובילות.

גם דלת וגם חלון

אלמנט מיוחד שניתן להוסיף לדלתות חוץ מעוצבות הוא חלון. חלון כזה נועד להשיג מראה מיוחד, ובמקביל גם מעניק לשוהים בבית תחושה של חלל פתוח. באופן טבעי, עולה השאלה האם חלון כזה עשוי לפגוע בבטיחות. מכיוון ממדובר בדלתות שנועדו לשמור על הבית מפני כניסה בלתי מורשית, הרי שחלונות אלה בנויים בהתאם. החלונות בנויים מזכוכית עמידה, אשר בתוכה משולבים גם סורגים מיוחדים, למניעת שבירת החלון. את החלון ניתן להתקין מזכוכית שקופה, או לחילופין, אטומה, במידה ורוכשי הדלת מבקשים להסתיר את השוהים בבית מעיניים זרות. מכיוון שהחלון משמש בתפקיד עיצובי לכל דבר, הרי שדלתות מעוצבות מסוגים שונים, מכילות בתוכן חלונות בעיצובים שונים. ישנן דלתות פלדה בעלות חלון צר וארוך, המעניקות תחושה של דלת גבוהה במיוחד; דלתות מסוג שונה, יכולות להיות בעלות חלון רחב יותר ולהעניק לכניסה אפקט פתוח ורחב.

 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים