עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

דלת רב בריח היא לפני הכול מותג ישראלי. בדיוק כמו שמות מוכרים אחרים, של מוצרים כמו במבה או מילקי, שתפסו מקום אמיתי של כבוד בלב הישראלי, גם דלת הפלדה הזו מוכרת לכל ישראלי באשר הוא; ואם שמות מפורסמים כל כך, אשר זוכים לאמון של הצרכן הישראלי הביקורתי, במשך שנים רבות, הם ערובה לאיכות, אז אין כל ספק – דלתות פלדה מסוג רב בריח הן מוצר איכותי והן מבצעות היטב את תפקידן.

לשמור ולא לפתוח

דלת רב בריחכל דלת באשר היא נועדה להפריד בין חללים שונים. דלת פנימית, אשר מפרידה בין חדרים שונים שבתוך הבית פנימה, נועדה ליצור חללים אינטימיים שמאפשרים השגת פרטיות בשעה שסוגרים אותה. לעומת זאת, התקנת דלת רב בריח בכניסה אל הבית או הדירה, היא בעלת תפקיד הרבה יותר חשוב מאשר השגת פרטיות גרידא. דלת כזו נועדה להגן על הבית ולאפשר ליושביו לישון בשקט, גם בשעה שהם לנים בביתם, וגם בשעה שהם נמצאים מחוצה לו.

היכולת הגבוהה של דלתות פלדה מסוג רב ברית להגן ולשמור מפני פריצה, נובעת ממבנה הדלת ומנגנון הנעילה המשוכלל שלה. היותה של הדלת עשויה מפלדה איכותית מונעת כל אפשרות של פריצה מהירה וקלה. בסרטי קולנוע ניתן לראות לא פעם את הפורץ מתגבר על דלת נעולה, באמצעות כרטיס אשראי ולפעמים אפילו באמצעות בעיטה חזקה. עם דלת עשוית פלדה, בעלת בריחים מרובים, זה פשוט לא יכול לקרות. דלת פלדה נעולה תעמוד בקלות רבה גם בפני פורצים מתוחכמים הרבה יותר מאלה שנוהגים לבעוט בדלתות.

המנגנון ששומר עליך

העובדה שדלת עשויה פלדה, מסוג דלת רב בריח, היא חזקה מאוד, איננה נתונה לכל וויכוח. יחד עם זאת, ללא מנגנון נעילה מתאים, גם דלת הפלדה החסינה ביותר, לא תבצע את תפקידה כהלכה. החלק החשוב ביותר של מנגנון הנעילה של דלת פלדה איכותית הוא הבריח, או נכון יותר לומר – הבריחים. כל חברה בעלת ניסיון רב של התקנת דלת פלדה מסוג סטנדרטי או דלת מעוצבת ויוקרתית, יודעת שמתחת ללוחות הפלדה החיצונית שוכן הלב של הדלת. הבריחים הללו, בשעה שהדלת ננעלת, נלחצים לעומק המשקוף, מכמה כיוונים. העובדה שהדלת ננעלת בצורה כזאת היא אשר נתנה לדלת המפורסמת את כינויה, וגם את המוניטין של בתור דלת בטוחה במיוחד. מבין משווקי ומתקיני דלתות פלדה אלה, חשוב לבחור את החברות האמינות ביותר והמקצועיות ביותר. ככל שההתקנה תיעשה בצורה טובה יותר, כך יוכל המנגנון, בעל החלקים הנעים, להאריך ימים.

דלת עם תוספות

דלתות פלדה, ממש כמו מחשבים או טלפונים סלולאריים, ניתן לשדרג. מובן מאליו שהשדרוג לא נעשה בתדירות גבוהה כמו במקרה של מכשירי חשמל מתוחכמים, אבל דווקא בשל כך כדאי לתת על כך את הדעת כבר בעת הזמנת הדלת.

דלתות פלדה יכולות להגיע במגוון רב של צורות וצבעים, ניתן לבחור ידיות מעוצבות, ואפילו לבחור בדלת עם חלון מיוחד. להשלמת המראה, כדאי להקפיד על רכישת שלט כניסה מתאים, שישתלב בצבעים של הדלת המשודרגת.

 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים