עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

תקנון האתר

1. כללי


(1.1) חשוב לקרוא תקנון זה טרם הכניסה ו\או השימוש באתר. הכניסה לאתר ו/או כל פעולה הנעשית באתר, כולל הזמנת מוצרים דרכו, כפופות לתקנון האתר.

(1.2) כניסה לאתר ו/או שימוש באתר מהווים הסכמה לתנאי התקנון המפורטים להלן והתחייבות לפעול על פיהם. תקנון האתר ישמש כבסיס משפטי לכל דיון בין הגולש\מזמין\לקוח (להלן ייקרא "משתמש") לבין "עוז דלתות". עוז דלתות שומרת לעצמה את החופש לשנות את התקנון מעת לעת, ללא הודעה מוקדמת ומבלי לפגוע בעסקאות שכבר החלו.
(1.3)האתר מפותח ומופעל על ידי חברת לייב סיטי בע"מ (להלן תקרא "מפעילת האתר") עבור בית העסק עוז דלתות אשר בקיבוץ גלויות 140, חיפה, (ח.פ. 051356160) (להלן תקרא "עוז דלתות"). 
(1.4) הוראות תקנון זה יחולו על כל גלישה באתר ו/או שימוש באתר ו/או רכישה באמצעות ו/או בקשר לאתר. 
(1.5) הנוסח הוא בלשון זכר מטעמי נוחות ומתייחס לשני המינים.
(1.6) האתר הוקם לצורך הזמנת מוצרים ושירותים בתחום דלתות כניסה מעוצבות, מוצרי בטחון, מוצרים נלווים לדלתות, עיצוב כניסות לבתים ושירותים תיקון ואחזקה עבור דלתות. 
(1.7) כל תנאי מתנאי תקנון זה הינו משלים ו\או מצטבר לכל תנאי אחר מתנאי התקנון, בין אם נאמר הדבר במפורש ובין אם לאו ואין לראות בתנאי אחד כפוגע בתנאי אחר. 
(1.8) בכל מקרה של ברור או פניית שירות יש לפנות אל שירות הלקוחות של עוז דלתות במייל
Info@ozdlatot.co.il או דרך פנייה טלפונית. עוז דלתות תעמוד לשירותכם בכל נושא הנוגע לביצוע קנייה דרך האתר במטרה לייעל ולפשט את תהליך הרכישה.

2. הבהרות

(2.1) להלן הבהרה של המונחים המופיעים בתקנון: 
(2.2) "האתר" – מתייחס אל כל עמודי האתר.
(2.3) "משתמש באתר"- מתייחס לכל מי ש מעוניין להזמין באמצעות האתר ועומד ראשית כל בכל תנאי הסף כמפורט להלן: 
(א) הינו כשיר (או בא כוחו, במידה ואינו כשיר) לבצע פעולות משפטיות מחייבות.
(ב) הינו בעל תעודת זהות ישראלית בתוקף ותושב ישראל או תאגיד המאוגד והרשום כדין בישראל. 
(ג) הינו בעל דוא"ל ובעל כתובת ממשית (לא תיבת דואר) בישראל. 
(ד) הינו מבצע את ההזמנה כשהוא פיזית בישראל. 
(ה) הינו מזמין באופן אישי או שהינו מיופה כוח חוקי של המזמין. 
(ו) הינו מזמין את המוצרים לשימושו הפרטי בלבד, ושלא למטרה לסחור בהם.
(ז) הינו בעל כרטיס אשראי ויזה או ישראכרט ישראלי או בינלאומי תקף, שהונפק בישראל ע"י אחת מחברות כרטיסי האשראי. 

(2.4) "מפעילי האתר" – מתייחס לבעלי האתר ו/או מנהלי האתר. 
(2.5) "תוכן" – מתייחס לקבצים, נתונים, וכל חומר המוצג באתר בצורות שונות (טקסט, תמונה, ציור, גרפיקה, וידאו, אודיו וכו'), פרסומות, כתבות, סקירות מוצר, טקסטים, הודעות, קישורים, באנרים, גרפיקה, תמונות, ציורים, צילומים, המלצות, המלצות גולשים, ביקורות וחוות דעת.
(2.6) "תוכן מזיק" – מתייחס לתוכן שיש בו עובדות לא מבוססות או מטעות ו/או שפרסומו אינו חוקי ו/או מזיק ו/או פוגעני ו/או גזעני ו/או מסית ו/או מטריד ו/או מקנטר ו/או מעליב ו/או שיש בו משום לשון הרע ו/או פוגע בזכויות ו/או פוגע בזכויות קניין רוחני ו/או פוגע בטעם הטוב ו/או פוגע בשמו הטוב ו/או במוניטין של אדם או גוף זה או אחר ו/או פוגע בפרטיות של אדם ו/או גוף זה או אחר ו/או פוגע באדם זה או אחר ו/או כולל תוכנות "וירוסים" ו/או דואר זבל ו/או לא רלוונטי ו/או פוגע בזכויות של צד שלישי 
ו/או ו/או פוגע ברגשות הציבור ו/או עלול להוות בסיס לעילת תביעה אזרחית ו/או עלול להוות בסיס לאישום פלילי.

3. תנאי היקשרות

עוז דלתות שומרת לעצמה את הזכות לספק שירותים ומוצרים ללקוחות פוטנציאליים ("מתעניינים") על סמך שיקול דעתה. עוז דלתות לא תספק שירותים ומוצרים עבור משתמש באתר שביצע אחת או יותר מהפעולות הבאות:
(3.1) העביר פרטים לא נכונים לאתר ו/או ללא רשות ו/או התחזות. פעולה שכזו עלולה להוות עבירה פלילית ולהוביל לפתיחת הליכים משפטיים פליליים ואזרחיים כנגד המשתמש. 
(3.2) ביצע מעשה בלתי חוקי. 
(3.3) הפר תנאי מתנאי התקנון

(3.4) ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בפעילות האתר. 
(3.5) ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בעוז דלתות ו/או מי מטעמה ו/או צד ג כל שהוא. 
(3.6) סחר, סוחר או מתכוון לסחור במוצרים ו/או השירותים אותם הזמין, מזמין או מתכוון להזמין. 

 

4. פרטי מוצרים ו\או שירותים

 
(4.1) עוז דלתות מציגה באתר פרטים אודות מוצרים ו\או שירותים המוצעים למכירה כגון: עלויות הובלה והתקנה, תיאור המוצר, מפרט טכני, תמונות לשם המחשה, מחיר מחירון, מחיר באתר, זמני אספקה ואחריות. 
(4.2) תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.
(4.3) תוכן האתר אינו משמש בגדר עצה ו/או עצת מומחה ו/או חוות דעת.

(4.4) משתמש אשר בחר לרכוש מוצר ו/או שירות יקבלו "AS IS" באחריותו הבלעדית. 
(4.5) עוז דלתות תספק מענה וייעוץ ללקוחותיה כמקובל בתחום.  


5. מחירים באתר


(5.1) המחירים המוצגים באתר הינם מחירי בסיס.

(5.2) בגין תוספות שונות מעבר לסטנדרט יגבה תשלום נוסף (יש לציין כי מחיר הדלת כולל את מחיר המשקוף והפרזול הסטנדרטיים. בקשות מיוחדות עשויות להיות כרוכות בתשלום נוסף)
(5.3) דמי ההובלה והתקנה המפורטים באתר מתייחסים להובלה בטווח של 30 ק"מ מבית העסק. הובלות והתקנות חריגות ו/או משלוח מחוץ לישראל, עשויים להיות כפופים לתוספת מחיר, לפי שיקול דעתה של עוז דלתות (למען הסר ספק, הובלה והתקנה "חריגה" כוללת הובלה לקומות גבוהות, אתרי בנייה ללא מעלית, התאמות מיוחדות למשקוף הכניסה ו\או תנאי עבודה קיצוניים המצריכים אמצעי עזר ייעודיים).  
(5.4) עוז דלתות מתמחרת את מחירי המוצרים ו\או השירותים לפי שיקול דעתה והמחירים עשויים להשתנות מעת לעת. לקוח שביצע הזמנה דרך האתר ישלם את המחיר הנקוב בהזמנה אך ורק אם שולם סך של 50% לפחות ממחיר ההזמנה וזאת בתוך 7 ימים ממועד ההזמנה. אם לא שולם, המחיר עשוי להתעדכן בהתאם לנקוב באתר תוך עדכון מראש של הלקוח.

(5.5) מחירי האתר עשויים להיות שונים ממחירי המחירון. מחירי האתר ו\או מפרט ההזמנה ו\או הפריטים הכלולים חלים אך ורק על לקוחות שביצעו הזמנה דרך האתר.  

6. הזמנות מוצרים דרך האתר


(6.1) ביצוע הזמנה של מוצר ו\או שירות מצריך בחירה של המוצר ו\או השירות. 
(6.2) עבור כל מוצר או שירות המוצעים למכירה מוצג "דף מוצר" הכולל את שם המוצר או השירות. יש לעיין היטב בדף המוצר טרם ביצוע הרכישה.  
(6.3) יש לעקוב ולמלא אחר ההוראות ככתוב באתר. 
(6.4) עוז דלתות עשויה לבקש מהמשתמש להקליד פרטים בסיסיים כגון שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון. עוז דלתות מתחייבת לשמור על חסיון הפרטים ולא לעשות בהם שימוש כלשהו מלבד לצרכיי העסקה.  
(6.5) כדי שההזמנה תבוצע במהירות וכדי להימנע מתקלות שונות יש להקפיד על מסירת פרטים מלאים ונכונים אחרת לא ניתן יהיה להבטיח את ביצוע ההזמנה. 
(6.6) ההזמנה תחייב את עוז דלתות רק אם אושרה על ידה.  

(6.7) במידה והלקוח הסכים לקבל הטבות, פרסומות ו\או מבצעים דרך הדואר האלקטרוני, עוז דלתות רשאית לשלוח הצעות עסקיות אחת לפרק זמן, בכפוף לחוק.

 

7. התשלום באמצעות כרטיס אשראי


(7.1) תשלום באמצעות כרטיס אשראי (ייקרא להלן "פעולה") ואישור הפעולה על-ידי חברת כרטיס האשראי מהווים תנאי מוקדם לתוקפה של ההזמנה. 
(7.2) מועדי האספקה יימנו אך ורק מעת כניסת ההזמנה לתוקף. תשלום באמצעות כרטיס אשראי ייעשה אך ורק על ידי בעל הכרטיס, או על ידי מיופה כוח של בעל הכרטיס אשר קיבל ממנו יפוי כוח כדין. 
(7.3) יש למסור את פרטי כרטיס האשראי לעוז דלתות באמצעות הקלדת פרטיו באתר או באמצעות שיחת טלפון.
(7.4) לאחר מכן תמתין עוז דלתות להודעת חברת האשראי לפיה יתברר אם הפעולה אושרה או נדחתה. 
(7.5) אם לא תאושר העסקה על ידי חברת כרטיס האשראי, עוז דלתות תיידע את המשתמש באמצעות פרטי הדואר האלקטרוני שיש להזמין בעת הקלדת ההזמנה או בדרכים אחרות. על המשתמש יהיה לפנות לשירות הלקוחות של עוז דלתות ולהסדיר את התשלום באמצעות כרטיס אשראי בתוך 7 ימים או באמצעי תשלום חלופי. לא עשה כן, תהא העוז דלתות זכאית לראות את ההזמנה כמבוטלת. 
(7.6) אם תאושר העסקה על ידי חברת כרטיס האשראי, תודיע על כך עוז דלתות באמצעות פרטי הדואר האלקטרוני שיש להזמין בעת הקלדת ההזמנה. כל עוד לא נשלח אישור בדואר אלקטרוני כאמור, אין לראות את ההזמנה כמאושרת. 
(7.7) גם לאחר אישור העסקה על ידי חברת כרטיס האשראי, רשאית עוז דלתות שלא לאשר את ההזמנה, ולבטל את העסקה עם חברת כרטיס האשראי.

(7.8) עוז דלתות תיצור קשר טלפוני עם המשתמש טרם החיוב לאישור פרטי הזמנה. 

 

8. תאום פגישה בין נציג מטעם עוז דלתות לבין המזמין


(8.1) לאחר ביצוע ההזמנה באמצעות האתר ותשלום באמצעות כרטיס אשראי, יגיע אל הלקוח נציג מטעם עוז דלתות בתאום מראש לצורך עריכת מדידות, באם יש צורך.

(8.2) לקוח שבחר למסור פרטי מידות מוצר דרך האתר ו\או הטלפון אחראי לדיוק הפרטים שמסר ויישא במלוא עלויות החלפת המוצר, במידה ואינו מתאים, אלא אם סוכם עמו אחרת.

(8.3) על המזמין לקרוא בעיון את טופס ההזמנה באתר ולוודא כי מופיעים בו כל פרטי ההזמנה כפי שנדרשו על ידו. עוז דלתות מתחייבת ליצור קשר טלפוני בכל הזמנה על מנת לוודא את נכונות פרטי ההזמנה.

(8.4) זמני האספקה הרצויים יקבעו במהלך המפגש בין הלקוח לבין נציג מטעם עוז דלתות. עיכוב במפגש מצידו של הלקוח עשוי להוביל לעיכוב במועד אספקת המוצר.

 

9. אספקת/הובלת/התקנת המוצרים


(9.1) אספקת מוצר ו/או שירות תיעשה בתוך המועד הנקוב בדף המוצר, אלא אם מדובר בהובלה\התקנה\הזמנה חריגה. 
(9.2) זמני האספקה כוללים רק מניינם של ימי עסקים כנהוג בישראל.  
(9.3) אספקת מוצר ו/או שירות מותנת בשיתוף פעולה של הלקוח ועשויה להתעכב במידה והלקוח אינו פנוי למפגש.  
(9.4) המועד ממנו ייקבע זמן האספקה הוא תאריך התשלום הסופי עבור המוצר ו\או השירות.  
(9.5) עוז דלתות לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה שנגרמו כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת העוז דלתות או מי מטעמה. 
(9.6) במקרה שעוז דלתות תחשוש לשלומם האישי של נציגיה, רשאית עוז דלתות לתאם עם המזמין מקום אספקה אחר שאינו באתר המיועד להתקנה.

(9.7) במקרה כזה יותקן המוצר על ידי המזמין ובאחריות המזמין בלבד. 
(9.8) בעת אספקת מוצר ו/או שירות תהיה רשאית עוז דלתות לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי שחוייב כתנאי להתקנה ו/או הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי. 
(9.9) הערות לגבי הליך ההתקנה:
בטרם ההתקנה יש לפנות את השטח הסובב את הדלת מכל  חפץ /רהיט שעשוי להיפגע.
סביבת ההתקנה חייבת להיות מסודרת ומוכנה בטרם ההתקנה.
אין החברה אחראית לכל נזק שיגרם  בזמן ההתקנה עקב רשלנות הלקוח .
אין החברה אחראית לאיסוף ופינוי הדלת הישנה המוחלפת בזו החדשה.

10. המשתמש/המזמין מצהיר כי

(10.1) הובהר לו שהתקנת המוצר עשויה להתרחש במספר מועדים שונים, לרבות ביצוע עבודות הכנה, נטילת מידות, ביצוע עבודות גמר, השלמות ותיקונים, השלמת אביזרים, תיקון אי התאמות, תיקוני צבע, פילוס יישור וכיוונים, גמר וכו'. 
(10.2) הוא מתחייב לבצע בדיקה של המוצר מייד עם קבלתו, לדווח מיד על כל אי התאמה, לאפשר לתקן כל אי התאמה. 
(10.3) הובהר שחלק מהמוצרים רגישים לשמש ו\או מים ושחשיפת המוצר למים, גשם, שמש, ותנאים סביבתיים אחרים מבטלים אחריות לציפויי פורניר.
(10.4) הוא מודע לכך שמועד התקנה הינו משוער בלבד, ויכול לסבול דיחוי מטעמים שונים כגון תיאומים עם הלקוח, עבודות שעל הלקוח לבצע בעצמו כגון: ריצוף וביטון המשקוף, כיוונים, עבודות גמר, תיקון אי התאמות ועוד.

(10.5) במצב בו העיכוב נובע מטעמים הקשורים ללקוח, עליו מוטלת האחריות למצוא פתרון זמני לסגירת פתח הבית.
(10.6) הובהר לו שייתכן שינוי קל בגוון הצבע - ביחס לצבע הדלת המופיעה באתר. 
(10.7) אם יסרב לקבל את המוצר, זכאית עוז דלתות לעשות במוצר שימוש, אך יהיה עליו לשלם את המחיר של העסקה.
(10.8) עיכוב בביצוע התשלום יעכב אוטומטית עיכוב בהמשך אספקת סחורה / מתן שירות / ביצוע עבודות, תיקונים וכו'.

(10.9) עוז דלתות תהיה רשאית לבטל העסקה ולפרק את המוצרים מחצריו של המזמין. המזמין נותן בזה יפוי כוח למוכר לפעול כדלעיל. בנוסף תהיה עוז דלתות זכאית לפיצוי בסך 25% מסך ההזמנה בכפוף למדיניות ביטול עסקה.
(10.10) באין הסדר תשלום אחר שנקבע בין הלקוח לבין עוז דלתות, מועד התשלום האחרון על הדלת יתבצע לא יאוחר מחודש לאחר תום התקנת הדלת.
(10.11) סכום שלא ישולם במועדו יוצמד למחיר המחירון של עוז דלתות ויצורפו לו הפרשי הצמדה וריבית כחוק. 
(10.12) כל קריאת שירות תחויב בתשלום, למעט שירות שניתן בחינם בשנת השירות הראשונה להתקנת הדלת. 
(10.13) בהתקנת משקוף בניה אטימת החלל בין המשקוף לבין הקיר (ביטון, טיח וצבע) יתבצע על ידי הלקוח ועל חשבונו. זמן ביצוע העבודות על ידי הלקוח יעכב את זמן התקנת כנף הדלת בהתאם. משקוף הבניה יסופק בצבע יסוד או מגולוון בהתאם לקיים במלאי. 
(10.14) בביצוע ההזמנה הלקוח מצהיר כי הוא מקבל את תנאי התקנון כמפורט לעיל.

 

11. ביטול הזמנה


(11.1) המזמין רשאי לבטל את ההזמנה, וזאת בתנאים הבאים: 
(11.2) הביטול כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן.  
(11.3) המזמין רשאי לבטל את ההזמנה כל עוד לא הוחל בתהליך הייצור של המוצר (טרם לקיחת מידות).
במקרה של ביטול טרם ייצור המוצר, יחזיר בעל החנות בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, יבטל את החיוב בשל העסקה ולא יגבה ממבצע הפעולה סכום כלשהו, למעט דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.
יובהר ויודגש, דמי הביטול יכול שיגבו על ידי עוז דלתות ו/או ע"י באי כוח החברה.
אם קיבלתם את המוצר, עליכם החובה להחזרת המוצר לבעל החנות במקום עסקו, על חשבונכם. 
חשוב לציין, כי תחוייבו בתשלום מלא בגין השילוח גם אם טרם קיבלתם את המוצר, וזאת במידה והמוצר נשלח מהחנות לחברת השילוח. 
יובהר ויודגש: ביטול העסקה כפוף לכך שהמוצר ישוב לבעל החנות ככל הניתן באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא. 
דעו: לא ניתן להחזיר מוצרים לאחר שבוצעה להם הרכבה ו/או התקנה, אלא באישור מראש. 
(11.4) עוז דלתות לא תנחה את היצרנים עמם היא עובדת להתחיל בייצור הדלת טרם יצירת קשר עם הלקוח לבירור פרטי ההזמנה.

לפי סעיף 14 ד (3) לחוק הגנת הצרכן-  לפי חוק הגנת הצרכן, באם המוצר אינו סטנדרטי ו/או הוזמן על-פי מידה, כללי הביטול עבור מוצרי מדף אינם חלים והביטול כרוך בתשלום דמי ביטול בסך 25% מגובה ההזמנה. ביטול של מוצר לאחר שנקבע מועד התקנה כרוך בתשלום דמי ביטול מלאים.

(11.5) במקרה של ביטול לאחר ייצור הדלת ישלם המזמין דמי ביטול בסך 25% מההזמנה בכפוף לחוק הגנת הצרכן. 
(11.6) ביטול של הזמנה ייעשה אך ורק בכתב ולא בעל פה. המזמין רשאי לשלוח מכתב בדואר, בפקס או בדואר אלקטרוני וחייב להתקשר למחלקת שירות הלקוחות כדי לוודא שהמכתב התקבל. 
למען הסר ספק, לפי חוק הגנת הצרכן, באם המוצר אינו סטנדרטי ו/או הוזמן על-פי מידה, כללי הביטול עבור מוצרי מדף אינם חלים והביטול כרוך בתשלום דמי ביטול בסך 25% מגובה ההזמנה. ביטול של מוצר לאחר שנקבע מועד התקנה כרוך בתשלום דמי ביטול מלאים.

(11.7) עוז דלתות שומרת לעצמה את הזכות לבטל הזמנה באחד או יותר מהמקרים הבאים: 
(1) במקרה שהמזמין יפר את תנאי ההזמנה ו/או תנאי בתקנון. 
(2) במידה ויתברר כי מבחינה טכנית לא ניתן לספק את המוצר ו/או השירות. 
(3) ככל שיתברר כי עוז דלתות אינה יכולה לספק את המוצר ו/או השירות כתוצאה מגורמים חיצוניים ו/או כתוצאה מכוח עליון. 
(4) במידה ונפלה טעות במחיר המוצר /או בתיאור המוצר - כפי שהם מופיעים באתר. 
(5) במקרה של בעיה טכנית או בעיית תקשורת באתר הפוגעים בהליך התקין של המכירה.
(6) ביטול עסקה מטעם עוז לא יוביל לחיוב הלקוח בדמי ביטול.

 
(11.8) בכל מקרה בו יהיה זכאי המזמין לקבלת כספים מהעוז דלתות, לא יעלו כספים אלה על הכספים ששילם המזמין לעוז דלתות. עוז דלתות תהיה זכאית לקזז מהכספים המגיעים למזמין כל סכום המגיע לה מהמזמין בגין כל נזק שגרם לה. 

12. אבטחת מידע


(12.1) במסגרת השימוש באתר נמסרים פרטים אישיים של המשתמש לעוז דלתות כגון: שם, סיסמא, פרטי התקשרות ומספר כרטיס אשראי (להלן ייקרא "מידע") 
(12.2) עוז דלתות לא תעביר את המידע לצדדים שלישיים, אלא על פי הוראה מחייבת של רשות מוסמכת. 
(12.3) עוז דלתות נוקטת באמצעי זהירות טובים ומקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע, ולפיכך היא לא תהא אחראית לכל נזק שייגרם כתוצאה מהגעתו של המידע לצדדים שלישיים. 

 

13. תנאים נוספים


(13.1) עוז דלתות רשאית לפי שיקול דעתה הבלעדי לנהוג באתר כחפצה ובכלל זה להציג בו כל תוכן שהוא ו/או להסיר ממנו כל תוכן שהוא ו/או לשנות או לעצב מחדש את צורתו ומבנהו של האתר ו/או לשנות את תנאי השימוש באתר ו/או לשנות את כתובתו של האתר. 
(13.2) ידוע למשתמש באתר כי פעילות האתר עשויה להפסק בכל עת לצמיתות, זמנית או לסירוגין, ולא תהיה לו אף טענה בקשר לכך. 
(13.3) אין להעתיק ו/או להעביר ו/או למחוק ו/או לפגוע ו/או לשכפל ו/או להפיץ ו/או להציג בפומבי ו/או לשדר בכל דרך ו/או למסור לצד שלישי ו/או לעשות שימוש מסחרי - באתר ו/או בתוכן שבאתר ו/או בקוד האתר ו/או בקבצי האתר. 
(13.4) עוז דלתות רשאית לאסוף כל מידע הנוגע לשימוש באתר ולאופי השימוש באתר וכל מידע שיועבר לאתר על ידי המשתמשים באתר ולעשות בו שימוש, בין היתר, לצרכים המסחריים של האתר ו/או לצורך פרסום ממוקד ו/או לשיפור השירותים המוצעים על ידי האתר. למען הסר ספק מובהר כי כניסה לאתר ו/או שימוש באתר מהווים הסכמה מראש לתנאי זה. 
(13.5) אין להעביר לאתר ו/או לרשת האינטרנט דבר העלול להזיק לאתר ו/או לאחרים ו/או תוכן מזיק כל שהוא ו/או "וירוסים" ו/או "דואר זבל". כל נזק שייגרם לכל צד שהוא בעניין זה לא יהיה באחריות האתר ו/או מפעילי האתר אלא באחריות הגורם שהעביר את התוכן המזיק. 
(13.6) העברת תוכן על ידי המשתמש מהווה הצהרה והתחייבות מצדו כי אין מדובר בתוכן מזיק ו/או כל חומר פוגעני אחר. כמו כן מצהיר ומתחייב המשתמש כי מפעילי האתר מורשים על ידו להשתמש בתוכן ו/או בכל חלק ממנו לפי שיקול דעתם הבלעדי, לרבות שמירתו, פרסומו, עריכתו, מחיקתו, היעזרות בו לצרכים מסחריים ופרסומיים, שילובו עם תכנים אחרים. כל הזכויות בתוכן המועבר יהיו שייכות לאתר. 
(13.7) מפעילי האתר אינם מתחייבים לפקח ואינם אחראים לתכנים המועברים לאתר על ידי המשתמשים באתר. האחריות בעניין זה היא של המשתמש בלבד שהעביר את התוכן. 
(13.8) מפעילי האתר לא יהיו אחראים לנזק כל שהוא שייגרם למשתמש או לכל צד אחר באופן ישיר או עקיף כתוצאה מוירוסים ו/או שימוש בקישורים המופיעים באתר ו/או שימוש כל שהוא באתר אחר שקיים קישור אליו באתר.
(13.9) מפעילי האתר יהיו זכאים לפיצוי ושיפוי מלאים מהמשתמש בגין כל נזק שייגרם להם כתוצאה מהעברת תוכן מזיק. 

(13.10) כל מחלוקת בין הלקוח לבין עוז דלתות תיפתר תחת סמכות משפטית לפי החוק הישראלי ובבתי משפט בישראל.
(13.11) כל המאמרים, התמונות, הסרטים וכל צורת מדיה אחרת באתר הם קנייה הרוחני של עוז דלתות ואין לבצע שימוש במידע באתר לכל מטרה מכל סוג מבלי לקבל אישור מבעלי האתר.

מאחלים לך חווית קניה מהנה!

עוז דלתות

 

 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים