עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

דלתות פלדה

   

מגוון דלתות פלדה למטרות שונות: לכניסה ראשית, כניסה אחורית, מחסנים, דלתות פלדה מעוצבות לבתים פרטיים, דלתות פלדה מחוזקות להגנה מקסימלית מפני פריצות. טיפים ומידע נוסף למשפצים ולבונים בית: טבלת השוואה בין דלתות פלדה | הוראות אחזקה של דלתות פלדה | קנייה חכמה של דלתות כניסה | דלתות פלדה - תהליך ייצור ומפרט טכני | יתרונות של דלת פלדה | מילון דלתות כניסה | התקנת דלת פלדה |

 
פלדלת
פלדלת
מחיר
2,390.00 
מידע נוסף
דלת פלדה בסיסית
דלת פלדה בסיסית
מחיר
2,390.00 
מידע נוסף
דלת פלדה מחוזקת בעלת 10 בריחים ומערכת נעילה עליונה
דלת פלדה מחוזקת בעלת 10 בריחים ומערכת נעילה עליונה
מחיר
2,890.00 
מידע נוסף

 

דלתות פלדה - כיצד בוחרים?

דלתות פלדה יש לבחור על סמך מספר מאפיינים מרכזיים: רמת מיגון רצויה המותאמת למידת הביטחון ופוטנציאל הפריצה בבית המגורים או העסק, סוג העיצוב המבוקש, תקציב הרכישה ולבסוף- היצרן המועדף. בסקירה הקצרה שלפנייך ננסה לספק את המידע הרלוונטי ביותר בתהליך קניית דלתות פלדה על מנת להבטיח את שביעות רצונך.
למרבה השמחה, ישראל היא יצרנית מובילה בעולם של דלתות פלדה וישנן מספר חברות שעוז דלתות עובדת עמן בשיתוף פעולה והמרכזיות שביניהן: רב בריח ושריונית חסם. חברות אלו ואחרות מייצרות דלתות פלדה העומדות בתקן הישראלי וכוללות אחריות יצרן ורמת גימור גבוהה ביותר.
לפיכך אנחנו בעוז דלתות מקפידים לספק אך ורק דלתות תוצרת הארץ הנושאות את תו היצרן המועדף על הלקוח ומעניקים בנוסף לאחריות יצרן אחריות נוספת של שירות אישי ללקוחותינו. נקודה אחרונה חשובה קשורה לביטוח. מרבית חברות הביטוח מחייבות התקנת דלת פלדה כתנאי מימוש הפוליסה. דלתות פלדה של היצרנים עמם עוז דלתות עובדת עומדים בדרישות חברות הביטוח. בחלק מהמקרים כאשר יש צורך במיגון נוסף (מידע מסווג, סיכוי מוגבר לפריצות וכו') חברות הביטוח מחייבות התקנת דלת פלדה מתקדמת אשר עומדת בדרישות פריצה קרה (מדד אשר נקבע לפי משך הפריצה המינימלי בו דלת פלדה צריכה לעמוד).

סוגי דלתות פלדה

ההבדל המרכזי בין דלתות פלדה סטנדרטיות הוא רמת המיגון שהן מציעות. הדלתות הסטנדרטיות (שאינן מעוצבות) כוללות מנגנון רב בריחי המורכב משבעה בריחים: ארבעה בריחים בגובה המנגנון, בריח תחתון כמנגנון תגבור, בריח עליון המספק נעילה עליונה עם קורת המשקוף ובריח שביעי המספק נעילה שלישית עם המשקוף מצד הצירים.
דלתות פלדה מחוזקות כוללות תוספת של שלושה בריחים (סה"כ עשרה בריחים) המעניקים לדלת רמת מיגון גבוהה יותר וכפועל יוצא: מאריכות משמעותית זמן פריצה. נוסף על כך, דלתות אלה כוללות אורכנים (פסי פלדה בגוף הדלת) המעניקים לדלת את חוזקה ואת עמידותה לניסיונות כיפוף. ברמת הצילינדר, אפשר למצוא מספר סוגים, כאשר הצילינדרים המסופקים על ידי היצרניות המובילות כוללים מגן צילינדר למניעת ניסיון פריצה בעזרת קידוח.
דלתות פלדה של יצרניות שונות כמעט ואינן שונות אחת מהשניה במפרט הטכני ולכן העדפה לכאן או לכאן היא עניין של טעם וסגנון אישי. בעוז דלתות אנחנו מספקים דלתות של כל יצרן מועדף על ידי הלקוח, אך ממליצים בחום על דלתות פלדה של רב בריח ו\או דלתות של חסם. כמו כן, אנו מציעים דלתות פלדה מעוצבות ועל כך בהמשך.

דלת פלדה - כיצד מזמינים?

ישנן שתי צורות עיקריות לבחור דלתות פלדה: האחת, לנסוע לאולם תצוגה, לשאת ולתת עם איש מכירות, להמשיך משם לאולם תצוגה אחר, לשאת ולתת עם איש המכירות ומשם ישר לעוד אולם תצוגה... הרעיון ברור; קניית דלת פלדה יכולה להיות עסק מתיש. ולא רק מתיש אלא גם יקר.
קניית דלתות פלדה באולם תצוגה היא בהכרח יקרה יותר בגלל עמלת התיווך. אז הנה הדרך הפשוטה יותר שאנו מציעים לך: דלתות פלדה רוכשים באינטרנט או בשיחה עם אחד מנציגי השירות שלנו. מחירי הדלתות באתר הם מהנמוכים בארץ מהסיבה הפשוטה שאנו חברה יעילה ורזה שמתמקדת בדבר הכי חשוב: פחות להטוטי תאורה באולמות תצוגה ויותר דגש על מקצועיות וזמני אספקה מהירים. אנו מעסיקים אך ורק מתקינים מנוסים (בעלי ניסיון של מעל 10 שנים) אשר פועלים בפריסה ארצית לפי איזורי ההפצה ואנו מציעים דלתות של יצרניות דלתות הפלדה המובילות בארץ בהתאם להעדפתך מבחינת סוג יצרן, צבע מועדף ומידות רצויות לכל פתח. עם ביצוע ההזמנה אנו מתאמים לקיחת מידות וקובעים עמך זמן התקנה בזמן שיא של לעיתים פחות מעשרים וארבע שעות.

דלתות פלדה - האם כדאי להזמין דלתות פלדה משומשות או מחודשות?

דעתנו האישית בנושא, שמגובה בניסיון רב שנים, היא שמומלץ לבחור דלת פלדה חדשה וזאת מאחר ורק דלתות הפלדה החדשות כוללות אחריות יצרן ואחריות מתקין. דלתות משומשות יכולות להפסיק לתפקד מסיבות רבות: המנגנון הרב בריחי עשוי להיתקע, האינסרט (חלק תחתון מתכוונן) עשוי להשתחרר ולמנוע פתיחה נוחה של הדלת והידיות או הלשונית עשויות להינעל בצורה שמונעת אפשרות נעילה.
דלתות "מחודשות" הן למעשה דלתות משומשות שאין כל דרך לדעת איזה תהליך חידוש בדיוק עברו. רק דלתות פלדה חדשות שיצאו מהמפעל יש בהן את הביטחון שיתפקדו ללא תקלות לאורך שנים. לפיכך, עוז דלתות מספקת אך ורק דלתות פלדה חדשות הכוללות אחריות מלאה. מאותה סיבה אנו מספקים שירותי התקנה אך ורק לדלתות שלנו מאחר ולא ניתן להתחייב שדלת פלדה שהלקוח פירק והעביר תמשיך לתפקד כשורה לאורך זמן.

דלתות פלדה - כמה ולמה?

מחירי דלתות פלדה בשוק הישראלי נעים בין 1300 ש"ח ל2500 ש"ח כאשר טווח רחב זה משקף הבדלים בסוג היצרן, רמת הגימור, מספר הבריחים (רמת מיגון) וכמובן כולל גם אפשרות לדלתות פלדה מעוצבות צבועות בתנור בשיטה אלקטרו-סטטית.
מחיר משקוף נע בין 150 ש"ח ל450 ש"ח כאשר מחיר זה משתנה בהתאם למידות המשקוף (רוחב, גובה, עומק) ומאפייניו (האם הוא צבוע, איזה פרופיל הוא כולל וכו'). עלות התקנה והובלה של דלת פלדה נעה בין 600 ש"ח ל1200 ש"ח (לרב, דלת כפולה או דלת פלדה מעוצבת).

דלתות פלדה - איפה?

דלתות פלדה מתאימות לפתחים שמפרידים בין פנים לחוץ. כניסות ראשיות לבית עדיף שתותקן בהן דלת פלדה כדי למנוע ניסיונות פריצה. כניסות אחוריות לפעמים מצריכות גם כן דלתות מפלדה מאותה סיבה. במקרים אחרים אנו ממליצים לבחור בדלת פלדה כאשר מדובר בחדר המכיל תכולה רגישה או יקרה ואנו רוצים להבטיח מניעה של כניסה לא מבוקרת.
לבסוף, דלתות הפלדה מציעות גם רמת אטימה ובידוד רעש וקור טובים יותר מדלתות עץ ובעלי קליניקות או עסקים שמעוניינים ליצור מחיצה טובה יותר בין חדרים או מחלקות עשויים לבחור בדלתות פלדה. סיבה נוספת לבחור בדלתות פלדה היא לעיתים תקן בטיחות שמוגדר על ידי תקנות בנייה. במקרים כאלו מומלץ להתקין דלתות אש שהן למעשה דלתות מפלדה העומדות בתקן 1212 ונועדו ליצור מחיצה בין מרחבים פנימיים להאטת קצב התפשטות של אש (למשל, חדרי מדרגות בבנייני משרדים).

דלתות פלדה מעוצבות - שדרוג כניסת הבית

דלתות פלדה סטנדרטיות (כן, כן, כל אותן דלתות עם ציפוי וינוריט עם חיקוי עץ בצבעים שונים) הן פתרון מושלם למי שאינו מעוניין להשקיע יותר מדי ומחפש פתרון פונקציונלי.
למשל, בעלי דירות שכורות, משרדים, עסקים ואנשים שהגדירו לעצמם תקציב מצומצם. יחד עם זאת, דלתות פלדה עברו מהפיכה בשנים האחרונות ועלויות הייצור של דלתות הפלדה המעוצבות צנח משמעותית, לרמה כזו שההפרש בין דלתות פלדה רגילות לדלתות מעוצבות אינו כה גדול. למעשה, דלתות שכוללות צביעה בתנור וידית מעוצבת נמכרות (ראו באתר) בתוספת של כ35% בלבד על מחיר הדלת והופכים את כניסת הבית להרבה יותר מעניינת ומיוחדת. שווה בדיקה.

צבעי דלתות פלדה

דלתות פלדה מגיעות במגוון צבעי ציפוי לבחירתך. וונגה הינו ציפוי כהה, אלון צעיר (בוק) הינו גוון בהיר יותר. ניתן גם להזמין את דלתות הפלדה בציפוי וינוריט לבן:



  רשימת מוסדות שבחרו בעוז דלתות 
 

 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים