עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

מחזיר הידראולי עבור דלת אש

   
דף הבית >> מאמרים >> מחזיר הידראולי עבור דלת אש
דלתות אש והתפקיד של מחזיר הידראולי

התפקיד של מחזיר הידראולי הוא להבטיח שדלת אש תישאר סגורה, אך לא נעולה. מדובר בדרישה של מכבי אש לפי תקן 1212, אשר נועד להאט את קצב התפשטות האש במקרה של שריפה מבלי למנוע מאנשים לברוח דרך פתחי המילוט. מחזירים הידראוליים קיימים בגדלים שונים וחשוב להתאים את המחזיר לפי עוצמת הסגירה הנדרשת. ככל שהדלת אש כבדה יותר, כך יש צורך להשתמש במחזיר עוצמתי יותר בעל מנוף ארוך. אחת הצורות היעילות להקטין את עוצמת הסגירה של מחזיר הידראולי היא על ידי הצבתו קרוב יותר לצד הצירים של הדלת, מאחר וכך המחזיר עובד קשה יותר על מנת לסגור אותה.

כיוון מחזיר הידראולי

מחזירים הידראוליים ניתנים לכיוון כך שסגירת דלת האש תיעשה בצורה שקטה ובלתי מורגשת. על ידי מתיחת הצירים ניתן לבצע כיוון באופן עצמאי, גם ללא מעורבות של איש מקצוע. עם זאת, כיוון לא נכון של לחץ הצירים עשוי למנוע סגירה מושלמת של הדלת, דבר אשר נחשב כלא תקין מבחינת דרישות מכבי האש.
היכן למקם את המחזיר ההידראולי- מבפנים או מבחוץ?
כעקרון, שתי האפשרויות טובות באותה המידה ומדובר בהעדפה קוסמטית. במידה ומדובר בחלל ציבורי המשרת אנשים, עדיף למקם את המחזיר מאחורי דלת האש כך שהוא יבצע פעולה של דחיפה על מנת לסגור. במידה ומדובר במחסן או ארון חשמל, אפשר למקם את המחזיר בצד הפנימי כך שהסגירה תתבצע על ידי פעולה של משיכה. טעות נפוצה שעושים מתקינים לא מנוסים היא לחבר את גוף המחזיר לקיר במקום לדלת. הדבר עשוי להוביל לכיפוף של המנוף או להתנתקות של המחזיר מגוף הדלת אש.

מחיר ממוצע של מחזיר הידראולי עבור דלת אש

מחירי מחזירים משתנים לפי סוג המחזיר ונעים בין 400-1000 ש"ח. ניסיון לחסוך על ידי התקנת מחזיר חלש מדי עשוי לקצר את חיי המחזיר ולהצריך החלפות חוזרות. מנגד, התקנה של מחזיר הידראולי חזק מדי יכולה להקשות על פתיחת הדלת ולייצר מאמץ מיותר. לעלות המחזיר יש להוסיף עלות התקנה, אשר משתנה בהתאם למורכבות העבודה.

עוז דלתות תשמח לעמוד לשירותכם ולהציע מגוון פתרונות עבור דלתות אש. מחזירים הידראוליים, מנעולים, ידיות בהלה ודלתות אש בגדלים סטנדרטיים ולא סטנדרטיים. 
 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים