עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

כל מי שעסק בעיצוב בית מודע לשיקולים הרבים שמתלווים לכל החלטה קטנה ככל שתהיה, החל מחלוקת החללים בבית, האווירה שרוצים ליצור וכלה במיקום מסך הטלוויזיה. ועם זאת, עיצוב הדלת נוטה לעיתים להישכח או להיבלע בים ההחלטות. כיום אין צורך להסתפק בדלת הסטנדרטית שהקבלן מספק וניתן לשדרג אותה מבעוד מועד, אם מדובר בבית חדש, או להחליף דלת ישנה בדלת יוקרה חדשה שמעניקה לחזית הכניסה לבית המון אופי ומחיה אותו.

כאשר הבחירה בדלת נעשית בשלב תכנון הדירה למעצב הבית יש אפשרות לשלב את הדלת באופן אורגני וזורם עם החלטות עיצוביות של סביבת הדלת: באיזה צבע יהיה הקיר, איזה חיפוי מומלץ עבור הקיר (אבן, עץ, ציפוי אחר). אתם קובעים מה יהיה גובה ורוחב הפתח לביתכם ומה תהיה התחושה הראשונה שתתעורר בכם רגע לפני הכניסה והיציאה מהבית.

אבל היופי האמיתי מאחורי דלתות כניסה מעוצבות הוא יכולתה להעביר אותנו דרך מנהרת זמן לכל תקופה אחרת שנבחר. חלק מהדלתות מעניקות לבית מראה ויקטוריאני אצילי בן המאה ה19. בדלתות אלו נהוג לשלב מראה של עמוד רומי וחלונות מסורגים קלאסיים. דלתות אחרות מעניקות לבית מראה של טירה עתיקה מימי הביניים וכוללות אלמנטים של נפחות וחישול ברזל בעלי נוכחות עוצמתית. ישנן דלתות כניסה מודרניות שהן גם דלתות פלדה, המעניקות לכניסה מראה היי-טקי המשדר תנועה עם רוח הזמן ובהן נהוג לשלב צבעים מתכתיים כסופים ופרזול מקורי.

חשוב לזכור שלדלת הכניסה יש את היכולת להגדיר את אופי הבית כולו- החל ממראה מודרני עירוני מתקדם, אל כניסות כפריות יותר המשדרות רוגע ועד לאסתטיקה היי-טקית המעניקה לבית מראה עתידני.

אנו שמנו לעצמנו למטרה להגשים כל חלום עיצובי שיהפוך את ביתכם לנעים יותר. תרשו לעצמכם לחקור עמנו את האפשרויות, הצבעים, המידות והגדלים וקחו חלק במהפיכת הדלתות המעוצבות.

 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים