עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

פלדלת

   
דף הבית >> דלתות פלדה >> פלדלת
הצעת מחיר ישר למייל ב-3 צעדים פשוטים:
1. הוסף פריטים לדלת:
הוסף להצעת מחיר את הפריטים הבאים:
 
 
 
 
צבע ציפוי וינוריט מועדף:
וונגה כהה
 
אלון צעיר
 
אגוז קלאסי
 
לבן (בתוספת מחיר)
 

2. סמן כמות דלתות: 



3.לחץ לחישוב הצעת מחיר ושליחה במייל
 
 
*יש לבחור בהמשך "לקופה" ולהזין פרטים
*אין צורך למסור פרטי כרטיס אשראי
 
 
 
מחיר לצרכן2,990.00 
מחיר באתר: 2,390.00 
(המחיר עבור דלתות פלדה כולל מע"מ)
(המחיר עבור דלתות אש לפני מע"מ)
פלדלת

פרטי ההצעה: ההצעה אינה מחייבת ואין צורך למסור פרטי תשלום |המבצע עד גמר המלאי | זמן אספקה עד 21 ימי עסקים באזור המרכז והצפון בלבד | תשלום בכרטיס אשראי עם ביצוע הזמנה | הצעה מתייחסת למידות סטנדרטיות: רוחב פתח עד מטר (כנף דלת עד 88 ס"מ) | גובה פתח עד 210 ס"מ | מידה חריגה בתוספת 20% | משקוף חריג (24 סמ) בתוספת 150 ש"ח | תיאום לקיחת מידות פתח לאחר ביצוע הזמנה | שינוע המוצרים שיסופקו לאתר באחריות הלקוח



 

מבצע מיוחד לזמן מוגבל - דלת פלדה תוצרת רב בריח בעלת 7 בריחים פעילים. מבחר של 4 צבעים (אלון\לבן\אגוז\וונגה) הדלת מגיעה עם פירזול יוקרתי מעוצב ללא תוספת תשלום. מתאימה לאלו המעוניינים בביטחון אך אינם מוכנים להתפשר על מראה הדלת.
ההצעה מתייחסת למידות סטנדרטיות: רוחב עד 88 ס"מ, גובה עד 205 ס"מ, עובי משקוף עד 14 ס"מ.

טיפים ומידע נוסף למשפצים ולבונים בית: טבלת השוואה בין דלתות פלדה | הוראות אחזקה של דלתות פלדה | קנייה חכמה של דלתות כניסה | דלתות פלדה - תהליך ייצור ומפרט טכני | יתרונות של דלת פלדה | מילון דלתות כניסה | התקנת דלת פלדה |
 
 


דלת כניסה מעוצבת לבנה
דלת כניסה מעוצבת לבנה
מחיר
6,900.00 
מידע נוסף
דלת פלדה מחוזקת בעלת 10 בריחים ומערכת נעילה עליונה
דלת פלדה מחוזקת בעלת 10 בריחים ומערכת נעילה עליונה
מחיר
2,890.00 
מידע נוסף
דלת פלדלת צבועה בתנור במבצע
דלת פלדלת צבועה בתנור במבצע
מחיר
3,290.00 
מידע נוסף
javascript:document.productForm.submit();

 פלדלת במבצע מדהים

דלת פלדלת מספקת לנו ביטחון בתוך הבית ומבטיחה שנרגיש מוגנים כאשר אנחנו בבית או מחוץ לבית. מומלץ להתחשב במספר גורמים לפני שרוכשים דלת פלדלת.

טיפים לרכישת דלת פלדלת 

דלת פלדה לבית היא השקעה חד פעמית שנועדה לשרת אתכם לתקופה ארוכה.  מומלץ לרכוש דלת פלדלת עם לפחות שבעה בריחים ו3 נקודות נעילה עם המשקוף- ימין, שמאל ולמעלה. דלתות פלדלת של רב בריח מציעות רמת מיגון טובה בעזרת שימוש במנגנון נעילה מתקדם המקשה מאד על פורצים. הטיפ הכי חשוב שיש לנו להציע לך הוא לבחור ספק דלתות מקצועי אשר מספק לך דלת פלדלת מקורית של רב בריח. כמו כן, רק מתקין מקצועי יכול לספק לך התקנה איכותית שתבטיח עבודה חלקה של הדלת לאורך שנים. מומלץ לבחור ספק דלתות שמספק את כל המידע כולל המחיר (כולל מע"מ) מראש ובטלפון. דלת פלדלת היא השקעה יחסית נמוכה בהשוואה לשאר הרכוש בבית ועם זאת היא מספקת את הבסיס העיקרי למיגון הבית. כמו כן, זו השקעה ארוכת טווח ולכן מומלץ לבחור דלת פלדלת של רב בריח שתשרת אתכם שנים. חסכון של כמה מאות שקלים ברכישת דלת פלדה לא מוכרת או משומשת עשוי להיות יקר יותר בטווח הארוך כאשר המנגנון הפנימי נכשל. בהתאם לזאת מומלץ לבחור ספק שמבטיח שירות לאורך שנים ווותיק בתחום. עוז דלתות מספקת דלתות פלדה ודלתות אש ברחבי הארץ מעל 30 שנה ומחויבת להציע את השירות הטוב ביותר. התקשר עוד היום להזמנת דלת פלדלת. 

מידע נוסף אודות דלת פלדה

נמאס לך מדלת הפלדה הישנה? הטפט מתקלף? חסר צבע בדירה? רוצה להוסיף אופי לדירה בעלות נוחה לכל כיס? 
עוז דלתות מציעה לך גם דלת פלדה איכותית צבועה בתנור, כולל ידיות מעוצבות המשנות את מראה הדלת מקצה לקצה במחיר מעולה.


טיפים נוספים אודות דלתות פלדה לפני שקונים:

מה חשוב לדעת כאשר בוחרים דלת פלדלת?

דלת כניסה היא השקעה קריטית ביותר בביתכם. מעבר לכך שדלת כניסה לבית נועדה להקטין סיכוי לפריצות, דלת פלדלת בבית היא דלת ביטחון חזקה שמבטיחה לנו את האפשרות לישון בשקט והיא לא דבר שיש להתפשר עליו. לכן אנחנו ממליצים לרכוש אך ורק דלת פלדה מחברה מוכרת עם אמינות ואחריות. עוז דלתות מציעה דלתות של מותגי דלתות נבחרים וביניהם דלתות של חברות רב בריח, חסם, אלידור, דורדיז'יין ועוד. כאשר אתם ניגשים לרכוש דלת פלדלת חפשו את תו האיכות של אחת מחברות אלו על מנת להבטיח ביטחון ואיכות. דלת פלדלת איכותית היא דלת פלדה המיוצרת על ידי חברת רב בריח או אחת מהיצרניות המובילות בשוק. הזהרו מחיקויים זולים או מדלתות פלדה "מחודשות" שגילן יכול להיות מעל עשר שנים וטיב האחריות לגביהן אינו ברור. 

דלת פלדה מסוג "פלדלת"

דלת פלדלת מיוצרת על ידי חברת רב בריח. הדגם פותח בשנות השבעים על ידי חברת רב בריח וזכה להצלחה רבה בזכות עמידותו. כיום בשוק ישנם יצרנים רבים אשר מציעים מפרט זהה מבחינת כמות הבריחים ואיכות המוצר. אנו ממליצים בחום לבחור אך ורק דלת פלדה של יצרנית מוכרת מאחר ומעבר לנושא הביטחון, דלת פלדה צריכה לשרת אותנו לאורך שנים. לכן, איכות ההתקנה קריטית לא פחות מדגם הדלת. התקנה איכותית על ידי מתקין מקצועי שהוכשר על ידינו מעניקה לכם דלת פלדה איכותית עם פתיחה וסגירה מושלמים ואיכות גימור גבוהה. 

הזמנת דלת פלדה אך ורק ממשווק מוסמך

כשאתם ניגשים לרכוש דלת פלדה מסוג פלדלת חשוב ביותר לפנות למשווק מוסמך בעל ניסיון בתחום. הניסיון מראה שעסקאות זולות עם חאפרים מובילות לכך שלא יספקו לכם את הדלת או יעניקו לה אחריות. בדקו היטב שהחברה מעניקה אחריות וגיבוי למוצר, שהתשלום נעשה בצורה מסודרת ולא על בסיס "מזומן" ושאתם מקבלים טופס הזמנה וחשבונית מסודר. חברה רצינית תפרט בדיוק מה כלול בכתב האחריות על דלת פלדה. ראו את כתב האחריות שלנו

השוואת מחירים ומפרט טכני של דלת פלדה

אם החלטתם לרכוש דלת פלדה מסוג "פלדלת" או דלת פלדה אחרת מומלץ מאוד לבצע מחקר שוק מקיף והשוואת מחירי דלתות פלדה באתר האינטרנט של המשווקים השונים. מומלץ גם להשוות בין המפרטים הטכניים של דלתות שונות על מנת למצוא דלת פלדה שתואמת את צרכי הביטחון שלכם. מסיבה זו, עוז דלתות יצרה טבלת השוואה בין דלתות פלדה לנוחיותך. מומלץ לבחון בהשוואה איזה סוג הצילינדר, סוג מנגנון וסוג פרזול ועיצוב מגיעים עם הדלת. בכל נושא נוסף הקשור לפרטים הטכניים מומלץ להסתייע במאמר שכתבנו על מפרט טכני של דלתות פלדה.

דלת פלדה "פלדלת" היא השקעה חשובה בביתכם וכרוכה בעלות כספית נמוכה יחסית בהשוואה לדלתות כניסה מעוצבות, לכן תמיד מומלץ לשים דגש חזק על האיכות ולא להתפשר בבחירה או להתפתות לדלתות במחירי "מציאה".  מומלץ לפנות למפיצים ולמתקינים מוסמכים בלבד בעלי ידע וניסיון בתחום.

מה היתרון המשמעותי של דלת פלדה?

דלת פלדה מסוג פלדלת כוללת שבעה בריחים מפלדה ומנעול מפעיל את שבעת הבריחים, כך שהדלת ננעלת בשלוש נקודות מפגש עם המשקוף. יש היום מגוון סוגים של דלתות פלדה, בגדלים שונים ובמידות שכלול משתנות, אם כי רב הדומה על השונה.
הבחירה בסופו של דבר תלויה בצרכים שלכם ובתקציב כמובן. דלת פלדה של יצרן איכותי כגון רב בריח או חסם היא בחירה מצוינת ועוז דלתות מקפידה לעבוד עם המותגים האלה. כמו כן, אפשר לשקול תוספוןת עיצוביות שונות כגון דלת פלדה מעוצבת הצבועה בתנור בשיטה אלקטרוסטטית, הטמעת חלונות מעוצבים או בחירה בסט ידיות איטלקיות יוקרתיות למראה כניסה מרשים יותר של הבית. 

עדיין מתלבטים איזו דלת פלדה לבחור?

אם אתם עדיין מתלבטים איזה דלת כדאית עבורכם, אתם מוזמנים לצלצל אלינו לעוז דלתות ותקבלו את ההצעה הטובה ביותר עבורכם.

מאחלים לכם קניה מוצלחת של דלת פלדה!
  רשימת מוסדות שבחרו בעוז דלתות: 
 

 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים