עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

פלדלת
פלדלת הוא מושג שהומצא על ידי רב-בריח, חברה מובילה בענף הדלתות שידעה עליות וירידות, אך בדבר אחד תמיד הצטיינה- מיתוג מוצריה. ואכן, עד היום פלדלת היא שם נרדף לדלת פלדה, כפי שבמבה הוא שם של מוצר שהפך לשמם של כל שאר המוצרים מאותו תחום. אם למנות עוד יצרני מפתח בתחום הדלתות- חסם, פלרז ועכביש, עד לאחרונה. חברות אלו מספקות דלתות פלדה איכותיות בעלות רמת מיגון גבוהה עם נוחות שימוש.
מחיר דלתות פלדה יקר יותר בהשוואה לדלתות פשוטות סטנדרטיות ומסיבה מוצדקת. מדובר בדלת מתוחכמת עם מנגנון נעילה פנימי שמספק נעילה במספר נקודות מפגש קריטיות עם המשקוף. כיום דלת פלדה, או פלדלת, כפי שנהוג לומר, היא הדלת הנפוצה בישראל ונמצאת במרבית הכניסות לבתים.
דלתות פלדה מציעות מספר יתרונות משמעותיים. עמידות,בידוד, הגנה, ביטחון וכל זאת במחיר שפוי. לאלו שמחפשים פתרונות שאינם רק מיגון אלא גם עיצוב של הבית, ישנן דלתות פלדה מעוצבות שמכילות את היתרונות של שני העולמות.
כיום, פלדלת או דלת פלדה הן דלתות סטנדרטיות המספקות הגנה סבירה. עם זאת, האבולוציה הטבעית של פורצים-בעלי נכסים דוחפת את השוק לעבר פיתוח והמצאה של מנגנוני מיגון מתקדמים יותר.
בעוז דלתות אנו מציעים דלתות ברמות מיגון שונות על מנת להבטיח ביטחון ושקט נפשי לדיירי הבית. כמו כן אנו מציעים את דלתות פלדה עם ציפוי וינוריט במגוון צבעים.
כמובן, גם הדלת הממוגנת ביותר בעולם חסרת ערך אל מול חלון פתוח. מסיבה זו, בעלי דירות בקומת קרקע צריכים לשקול פתרונות מיגון נוספים.
מעבר לשאלת הביטחון, פלדלת היא דלת שימושית ונוחה. היא עמידה ומאריכת ימים, משרתת את בעלי הבית על אף השימוש היומיומי המרובה בה. כדלת כניסה בסיסית, אנו ממליצים עליה בחום.
ללקוחותינו אשר מבקשים גם פתרונות עיצוביים אנו מציעים דלתות כניסה מעוצבות, דלתות אשר נצבעו בתנור במגוון צבעי ראל, דלתות שהטמיעו בהן חלון מעוצב או דלתות שכוללות עיצוב מודרני (דלתות היי-טק, הכוללות פסי רוחב וידיות קבועות מאורכות).
 
 

 

 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים