עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

מיגון הבית הוא תהליך חשוב וחיוני להבטחת השקט הנפשי שלך. עוז דלתות מציעה דלתות פלדה רב-בריחיות איכותיות המציעות רמת מיגון גבוהה. רמת המיגון תלויה בהיבטים של מספר בריחים, מספר החיזוקים בגוף הדלת ואיכות הצילינדר ועמידותו לקידוח. כמו כן, מומלץ לשלב בדלת סגר ביטחון המאפשר פתיחה חלקית של הדלת וכמובן עינית. לאחרונה עוז דלתות התחילה להציעה ללקוחותיה עינית דיגיטלית.
 
מיגון הוא עולם בפני עצמו ואין סוף לאפשרויות המיגון השונות העומדות לרשותנו- מוצר חדש בתחום האזעקות מאפשר הטמעה של האזעקה בגוף הדלת באופן דיסקרטי ונוח להפעלה. בשעת פתיחה הדלת באופן לא מורשה, האזעקה מופעלת מגוף הדלת ומייצרת רעש רב. מיגון הוא גם פונקציה של חלונות וסורגים ולכן חשוב מלבד דלת ממוגנת, לשלב סורגים סביב החלונות, במיוחד אם הבית ממקום בקומת קרקע או קומה ראשונה. מיגון בצורה המוזכרת אמור לספק לנו הגנה על הבית שלנו מפני כל מיני פורצים ובעיקר להרתיע ניסיונות פריצה מפאת המורכבות והסיכון שבתהליך.
 
מיגון מניעתי נוסף כולל שימוש במצלמות אבטחה שנמקם בכל מיני אזורים בהם אנו צופים תנועה לא רצויה של גורמים זרים. יתרון נוסף למיגון בעזרת מצלמות הוא היכולת לשחזר את תהליך הפריצה ולזהות את נקודות הכשל במיגון הבית. מיגון איכותי תורם לשקט הנפשי ולבטיחות הקרובים לנו. דלתות פלדה מציעות רמת מיגון טובה לבית, במיוחד באזורים בהם הסיכוי לפריצה גבוה יותר.
אחת השאלות הנפוצות היא האם רמת מיגון של דלת כניסה מעוצבת היא פחותה משל דלת פלדה. ובכן, התשובה היא, תלוי. דלת כניסה מעוצבת על בסיס פלדה מציעה את כל היתרונות של דלת פלדה סטנדרטית. דלתות כניסה מעוצבות בהן יש חלון לאו דווקא פחות ממוגנות, אם הן כוללות חלון מחוסם, סורג איכותי וכל שאר המאפיינים של דלת פלדה.
חשוב לדעת שבתהליך הייצור נעשה שימוש בגוף של דלת פלדה איכותית הנצבעת בתנור ובתוכה משולבים אלמנטים כגון חלון מסורג המקטין משמעותית את הסיכוי לפריצה.
לסיכום, מיגון הבית הוא נושא שאין להזניחו וחשוב לקחת בחשבון במסגרת מיגון הבית את סוגית הדלת ולבחור דלת פלדה או דלת כניסה מעוצבת על בסיס דלת פלדה. ראו מגוון דלתות כניסה מעוצבות ברמת מיגון גבוהה.
 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים