עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

דלת פלדה במבצע

   
דלת פלדה במבצע
דלת פלדה במבצע היא דרך מצוינת לחסוך בכסף מבלי להתפשר על ביטחון. דלתות פלדה ודלתות ביטחון מציעות הגנה מקסימלית לבית. עוז דלתות מציעה מגוון דלתות ברמות שונות של מיגון. הדלתות עומדות בתקנים מחמירים ומאריכות את זמן הפריצה באופן משמעותי בעזרת שימוש בטכנולוגיה מתקדמת של מנעול עמיד לקדיחות, צילינדר עם כרטיס חכם למניעת שכפול של המפתחות, שבעה בריחים בנקודות שונות של מפגש בין דלת הפלדה למשקוף וסגר ביטחון לפתיחה חלקית של דלת הפלדה. 
להלן סקירה קצרה לחידוד ההבדל בין דלתות פלדה.
רמת ההגנה של דלת פלדה במבצע היא פונקציה של מספר הבריחים ומספר המוקדים המשמשים לנעילה. ככל שדלת פלדה כוללת יותר בריחים, כך משך הזמן שייקח לפורץ לחדור לבית ארוך יותר. וככל שיש יותר מוקדי נעילה מגוונים, כך אתגר הפריצה הופך את הדלת למרתיעה יותר עבור פורץ מזדמן.
הקטגוריות המרכזיות של דלתות פלדה: הנפוצות כיום בישראל הן דלת פלדה בסיסית, דלת פלדה רב-בריחית, כאשר ההבדל העיקרי בין הדלתות הוא מספר הבריחים וכפועל יוצא- רמת המיגון.
דלת פלדה בסיסית הינה חד-בריחית והיא הבחירה הנפוצה במוסדות ציבוריים או כניסות פנימיות עם סיכוי נמוך לפריצה.
דלת פלדה במבצע כוללת  נעילה בעזרת 7 בריחים ומציעה רמת אבטחה סטנדרטית עבור בתים פרטיים. מדובר בדלת הנפוצה ביותר בארץ ולרב כאשר אנשים מבקשים דלת "פלדלת", כוונתם לדלת פלדה רב-בריחית. נקודת כשל אחת, עם זאת, שיש לקחת בחשבון היא שארבעה מתוך שבעת הבריחים הם למעשה בריחי המנעול אשר נכנסים לתוך אותה כניסה במשקוף. שימוש בלום או בג'ק הידראולי עשויים לעקם את המשקוף ולהפוך את ריבוי הבריחים בנקודה בודדת לנקודת תורפה. לשם כך, עבור לקוחות המחפשים הגנה משופרת, אנו מציעים שילוב  של מנעול ג'ואל עליון (נקרא גם מנעול כספת) המשמש כמנגנון נעילה נפרד ומערים קושי רב על פורצים מזדמני. אפשרות מיגון נוספת היא לבחור דלת פלדה במבצע מדגם מחוזקת הכוללת 10 בריחים. 
כאמור, ככל שלדלת מספר בריחים גבוה יותר, כך זמן הפריצה מתארך והסיכוי שפורץ יבחר בדלת לא קלה לחדירה, קטן. דלת פלדה סגר בריח משמשת מוסדות עם פוטנציאל פריצה גבוה ובתים פרטיים בקומת קרקע, הרוצים להשיג רמת מיגון מקסימלית.
 
סגר ביטחון - פתיחה מבוקרת של דלתות פלדה ונעילה נוספת
ניתן להגביר את רמת הביטחון של דלת אף מעבר לזו של דלת פלדה במבצע ולבחור דלת פלדה הכוללת סגר ביטחון. סגר ביטחון משמש כנעילה כפולה, בלתי תלויה בצילינדר, שמאפשרת לבצע פתיחה חלקית ומבוקרת של הדלת על מנת לבדוק מיהו האורח. כאמור, ניתן גם להטמיע בדלת מנעול כספת (ג'ואל) עליון, המשמש כחסם נוסף בפני פריצה. יחדיו מדובר בשלוש נעילות באזורים שונים של הדלת. כך למעשה דלת פלדה במבצע מציעה רמת ביטחון גבוהה ובוודאי עדיפה על דלתות עץ ודלתות מחסן חד בריחיות.
עוז דלתות מספקת מגוון של דלתות ביטחון מכל הסוגים, בהתאם לדרגת הביטחון המועדפת על ידי הלקוח. חשוב מאד להקפיד על התקנה איכותית על מנת לממש את מלוא פוטנציאל המיגון של הדלת והשימוש היומיומי בה. עוז דלתות מציעה התקנת דלתות פלדה מקצועית בהתאם לדרישות הלקוח.
לסיכום, דלת פלדה במבצע היא פתרון מצוין עבור בעלי דירות ומשפצים המעוניינים במיגון איכותי מבלי להוציא כסך רב. כיום אין צורך להתפשר על הביטחון כאשר בוחרים דלתות מעוצבות מאחר ודלתות מעוצבות על בסיס פלדה מציעות את הטוב בכל העולמות. עיצוב, עמידות ומחיר, עם כל היתרונות של דלתות ביטחון. עוז דלתות מתמחה ב- דלתות כניסה מעוצבות, דלתות ביטחון, דלתות מעוצבות ודלתות פנים. נשמח לעמוד לשירותך.
 
 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים