עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

מרבית האנשים אינם מודעים לאפשרות לשדרג את דלת הכניסה הקיימת לפי טעמם.
לפני שמקבלים החלטה לשדרג דלת כניסה קיימת כפתרון מוזל לרכישת דלת כניסה מעוצבת חדשה, ראוי לשקול את היתרונות והחסרונות של צעד זה:
  • יש לשקול ראשית כל האם מדובר בחסכון משמעותי; אם הדלת הקיימת סובלת מליקויים פונקציונליים כגון בלאי של גומיות האטימה, התיישנות הצילינדר או הידיות וכו'. במידה וזהו המצב, ייתכן ורכישת דלת מעוצבת חדשה תשתלם יותר מתיקון פרטני של כל תקלה.
     
  • מה היקף העיצוב המתוכנן? הוספת ויטראז' או ציפוי פורניר (דמוי עץ) יכולים להספיק לחלק מהאנשים. אחרים מעוניינים לבצע שינוי מקיף יותר, הכולל הרחבת הכניסה לבית ובחירה בעיצוב שאינו מוגבל לצורת הדלת הקיימת. לעיתים קרובות ניתן לרכוש דלתות במבצע, מציאות או עודפי ייצור, הנמכרים במחיר אטרקטיבי.  
     
  • לעיתים די בשינוי קטן, כגון ציפוי דלת הכניסה בוינורית כתיקון בעקבות פגעי מזג אויר. פתרון זה יכול לפתור את הבעיה באופן זמני. דלת מעוצבת חדשה, לעומת זאת, עוברת צביעה מקצועית במספר שלבים ומגלה עמידות גבוהה לאורך שנים.
  • מי מבצע את השדרוג? מתקין מקצועי על פי רב בעל ידע וכלים להגיע לרמת גימור משביעת רצון, אם כי מוגבלת באופן טבעי לתנאי העבודה והזמן שהמשימה מכתיבה. דלת מעוצבת חדשה, לעומת זאת, בהכרח תהיה בעלת רמת גימור גבוהה יותר בגלל שיוצרה במפעל תחת פיקוח ובקרת איכות.
  • הידעת?
    ניתן להוזיל מחיר דלתות כניסה על ידי שימוש במשקוף הקיים. כל שעלייך לעשות הוא לוודא בשלב ההזמנה שמידת צירי הדלת החדשה מותאמת למידת הצירים במשקוף הישן. בישראל יש כיום שתי מידות אחידות של מיקום הצירים. מתקין מקצועי יוכל לבצע התאמות של דלת כניסה חדשה למידות המשקוף הישן. לאחר ההתקנה ניתן לצבוע את המשקוף הישן בעזרת צבעי ראל ולהשיג מראה מחודש ומרשים.  

 

 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים