עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

מפרט טכני- דלתות פנים למינטו- הקולקציה שלנו מביאה את הרעננות והחדשנות שבעולם דלתות הפנים, תוך שימת דגש על עיצוב עכשווי, יצור מדויק וגימור מושלם עד הפרט האחרון, והכל ביצור "כחול-לבן".
הנה מספר שאלות נפוצות הנשאלות לגבי דלתות פנים למינטו:
מהי דלת פנים למינטו? למינטו (שיטת ציפוי מסוג פורמיקה) ידוע כחומר עמיד במיוחד ובעל גימור איכותי. הדלתות כוללות מילוי כוורת (שיטה נפוצה להפחתת משקל הדלת והעומס על הצירים) ומשקופים מעץ מלא במחירים הכי טובים בארץ. 
  דלת הפנים מיוצרת תוך התאמה מוחלטת לתקן הישראלי ולפי המידות המקובלות ומשלבת אלמנטים של עץ וצבע המאפשרים לבחור מבין מגוון הדגמים, את הדגם המתאים לך ביותר.
מהו מילוי כוורת? מילוי כוורת הוא מילוי קלאסי בתוך הדלת בצורת כוורת דבורים, בעל עמידות גבוהה לדפורמציות וחוזק. ניתן גם לבחור במילוי פלקסבורד בתוך הדלת של שבבי פשתן ועץ במבנה מיוחד לבידוד משופר מפני רעשים. מילוי כוורת היא טכניקת הייצור המקובלת בחברות רבות בשוק: פנדור, חמדיה ואחרות מציעות דלתות פנים עם מילוי כוורת.
מה ההבדל בין סוגי דלתות פנים?
ההבדל המשמעותי בין דלתות פנים הוא סוג החומר, צורות הפתיחה ורמת הגימור והעיצוב של הדלת.
הדלתות הנפוצות ביותר בארץ כוללות דלתות למינטו ודלתות למינציה. דלתות למינציה עולות פחות מאחר והן מציעות רמת עמידות נמוכה יותר, אם כי מספקת למדי עבור לקוחות שאינם מעוניינים להיכנס להשקעה גדולה או עבור בתים להשכרה. דלתות למינציה מצופות בשכבת נייר דמוית טפט אשר מוטמעת בגוף הדלת בשיטת הדבקה בתנור. דלתות למינציה רבות מיובאות מחו"ל.
דלתות פנים למינטו
צבעי דלתות פנים למינטו מגוונים וכוללים אגוז, דובדבן, וונגה, שמנת ולבן. תוכל להוסיף לדלתות אלו חלונות ועוד מגוון אלמנטים דקורטיביים אחרים כמו משקופים מעוגלים, ללא תוספת תשלום. בסופו של דבר, הבחירות האלו עושות את דלתות הפנים לחלק ממראה הבית ולכן מומלץ להשקיע את התוספת ולהנות מדלתות פנים לא רק ברמה פונקציונלית אלא גם ברמה עיצובית.


.
 
 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים