עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

מחיר דלתות כניסה מושפע מגורמים רבים אותם נפרט במאמר זה

מחיר דלתות כניסה מעוצבות, בשונה מדלתות פלדה \ דלתות ביטחון, מושפע מאלמנטים עיצוביים המשפיעים הן על מחיר דלתות כניסה והן על מחיר ההובלה וההתקנה. ראשית כל, אלמנטים עיצוביים כגון חלונות, תבליטי מתכת, פרזולים, ידיות יוקרתיות או ציפויי עץ, משפיעים על מחיר דלתות כניסה ברמת חומרי הגלם האיכותיים בהם נעשה שימוש וברמת עבודת הייצור וההטמעה בגוף דלת הכניסה, שעל פי רב נעשית באופן ידני ובאופן מותאם אישית ללקוח. בחלק מהמקרים, המפעל לייצור דלתות כניסה מעוצבות מטמיע בדלתות אלמנטים אומנותיים מספקים חיצוניים שמתמחים בנישה צרה, כגון חלונות או פרזולים. ככל שהאלמנט העיצובי הוא ייחודי יותר או תוצר מלאכת היד של אמן, כך מחיר הדלת יעלה.

מחיר דלתות כניסה - צביעת דלתות כניסה

מחיר דלתות כניסה מושפע גם מאלמנט הצביעה. דלתות פלדה לרב מצופות במעטפת וינורית דמויית עץ, בצבעי וונגה, אגוז או אלון, שעמידותה על פני שנים מוגבלת בהשוואה לצביעת ישירה של גוף הדלתות. כך למשל, כיום ניתן לבקש צביעה בתנור של דלתות בעזרת קשת צבעי ראל (Ral), צביעה בעזרת הזרקת צבע, למראה מגורען, משיחה אומנותית, המעניקה לדלת מרקם בולט ורבגוני, או צביעה תוך שימוש באפקטים. תהליך הצביעה של דלתות כניסה מעוצבות ארוך יותר, ונעשה בסדרה של שלבים, אך התוצאה הסופית עמידה ומרשימה יותר מאשר דלתות הפלדה הסטנדרטיות.

הובלה והתקנה של דלתות כניסה מעוצבות

גורם שלישי המשפיע על מחיר דלתות כניסה, הוא ההובלה והתקנה. הובלה והתקנה של דלתות כניסה מעוצבות מורכבת יותר, מחמת רגישות החומרים והשאיפה להגיע לרמת גימור גבוהה ביותר. זמן ההתקנה של דלת כניסה מעוצבת אף הוא ארוך יותר וההובלה נעשית ביתר זהירות וביחידות בודדות. כמו כן, התקנת המשקוף כוללת על פי רב שימוש בהלבשות המעניקות לפתח הבית מראה מרשים יותר. עוז דלתות מציעה שירותי התקנה, אחזקה ותיקון של דלתות מכל הסוגים. הניסיון שצברנו בתחום הדלתות מאפשר לנו להציע פתרון מקיף ומלא לדלתות פלדה, דלתות פנים ודלתות כניסה מעוצבות.

מחיר דלתות כניסה - דלת אחת, דלת וחצי או דלת כפולה?

מחיר דלתות כניסה מושפע כמובן גם מרוחב וגובה פתח הכניסה. גודל פתח סטנדרטי הוא עד 90 ס"מ רוחב וגובה של 205 ס"מ. פתח רחב יותר מאפשר לך לבחור לשלב חצי כנף או דלת נוספת לפתח הבית, והמחיר משתנה בהתאם, כאשר ההבדל בין חצי כנף לדלת נוספת הוא זניח מאחר ובשני המקרים הדלת עוברת את אותם תהליכי ייצור, עיצוב והתאמה.

מחיר דלתות כניסה - האם ניתן להוזילו?

מחיר דלתות כניסה נע על פני קשת רחבה דיה כדי להפוך את המוצר לנגיש עבור כולם. מחיר התחלתי של דלת כניסה מעוצבות עשוי לנוע בסביבות 3000-4000 ₪ ולהגיע עד לסכומים של עשרות אלפי שקלים. עוז דלתות מציעה דלתות מעוצבות ללקוחות שפועלים בתקציב מצומצם לבחון את האפשרות לרכוש דלת כניסה בעיצוב אישי, הכוללת את מרבית האלמנטים שישנם בדלתות כניסה מעוצבות מבלי לכלול במחיר הדלת את עלות עבודתו של מעצב הדלת ופרסומה בקטלוגים ובאולמות תצוגה. בהחלט אפשרי כיום לשדרג את דלת הכניסה על ידי הוספת אלמנטים שונים כגון חלון, ידית יוקרתית, ידית קבועה, צביעה בתנור, בחירת משקוף מקורי ובכך קיבלנו דלתות מעוצבות באופן אישי. תוספות אלו מהוות לכאורה נגיעות צנועות למראה הדלת, אך בפועל התוצאה הסופית מרשימה ביותר וכניסת הבית הופכת לבלתי נשכחת. כמו כן, דלת כניסה בעיצוב אישי נהנית מכל היתרונות של דלת פלדה וכן מעמידותה של הפלדה בהשוואה לחומרי גלם אחרים כגון עץ, המשמשים לבניית דלתות. לקוחות רבים שבחרו בדלת כניסה מפוארת עשויה מעץ גילו למפח נפשם שכעבור שנה שנתיים סימנים של רטיבות והתקלפות הופיעו בגוף הדלת. במידה ובכל זאת בחרתם דלת כניסה עשויה מעץ חשוב להקפיד שהדלת לא תמוקם בחשיפה ישירה לשמש. מיקום צפוני או דרומי של פתח הבית או בניית גגון מעל הדלת עשויים לפתור בעיה זו.

מחיר דלתות כניסה - טיפים לרכישת דלתות כניסה מעוצבות

  • הזמינו את הדלת מבעוד מועד- זמני האספקה עלולים להתארך בגלל מורכבות הייצור וההתאמה האישית ולעכב את מועד הכניסה לבית.
  • חפשו אחר חלופות זולות- דלתות כניסה בעיצוב אישי, מציאות, עודפים (מותנה בכך שמידת הדלת שיוצרה תואמת את פתח ביתכם) ומבצעים המתעדכנים מעת לעת
  • בחרו דלת עם אלמנטים העשויים מחומרי גלם עמידים. דלת היא רהיט הנמצא בעבודה מתמדת ורמת השחיקה שלה גבוהה. לפיכך, אין להקל ראש בנושא איכות המוצר והתקנתו.
  • בחרו מתקין מקצועי בעל וותק שיעמוד במלוא הדרישות הפונקציונליות והעיצוביות שלכם, קרי; סגירה חלקה ותקינה של הדלת וגימור סופי נקי ומדוייק.
  • בזמן שלקוחות מסוימים נרתעים מחלונות משובצים בדלת (פגיעה בפרטיות, שבירות וחשש מפריצה), לשילוב חלון ישנם יתרונות רבים: כניסת אור, צמצום בצריכת חשמל של תאורה וחימום ותחושת פתיחות וקבלה. בעיית הפרטיות יכולה להיפתר על ידי שימוש בזכוכית חלבית ו\או הטמעת סורג בגוף החלון. בעיית השבירות אף היא נפתרת על ידי שימוש בזכוכית מחוסמת ושימוש בשכבה כפולה. לגבי החשש מפריצה, מרבית הפריצות לבתים נעשות דרך החלון. הזמן, הרעש והמורכבות של פריצת חלון מסורג הופכות אפשרות זו ללא סבירה.

עוז דלתות מאחלת לך קנייה חכמה ומספקת. נשמח לעמוד לשרותך בכל שלב של תהליך קניית הדלת- מבחירתה, עיצובה ועד להתקנת הדלת בביתך ומתן שירותי אחזקה שוטפים. כמו כן, אנו מציעים מגוון אפשרויות שדרוג שונות עבור דלת כניסה כגון הרכבת מנעול חשמלי, קודנים ביומטרים, החלפת מנעולים וידיות, החלפת ציפוי דלת ועוד.

 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים