עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

אנו יודעים שהבחירה בדלת מעוצבת הינה מהלך משמעותי, הן מבחינה כספית, הן מבחינה עיצובית. דלת כניסה היא כרטיס הביקור שלנו וקבלת הפנים הראשונית של אורחינו. הבחירה שלנו בדלת כניסה מסוימת מגלה הרבה לגבי מי שאנחנו ומי שהיינו רוצים לפגוש. נוסף על כך, דלת כניסה צריכה להשתלב באופן זורם עם שאר העיצוב של הבית. אם כך, מהם השלבים החשובים בבחירת דלת כניסה מעוצבת?

בחירה מוצלחת עומדת בכל הדרישות הבאות:
  • דלת הכניסה המעוצבת משתלבת עם מראה החוץ של הבית ועם מראה פנים הבית (ניתן להזמין צבעים ועיצוב שונים עבור כל אחד מהשניים). שאלות עיצוביות כוללות בין השאר התאמה בין צבע הדלת לצבע הקיר והצמחיה בחצר או בגינה (אם יש), סוג הריצוף\אבן שבפתח הכניסה והסגנון האדריכלי של הבית. כמו כן יש מקום לשקול הוספת קרניז מעל הדלת, שילוב חלונות ואלמנטים נוספים המייחדים את פתח ביתנו והופכים אותו לנעים יותר.

  • דלת הכניסה נבחרה מתוך מבחר רחב ועשיר המשקף את הטעם האישי שלכם או עוצבה על ידכם. כיום, חלק מהמשווקים מציעים מבחר מוגבל, התחום להיצע שהיצרן עמו הם עובדים מכתיב עבורם. מומלץ לעבוד עם משווק שאינו כפוף ליצרן בודד.
     
  • רכישת דלת הכניסה המעוצבת נעשית בחברה אמינה, המבטיחה שכל צורך בשירות או סיוע יקבל מענה מהיר, יעיל ואיכותי. בחירה בחברה בעלת וותק וניסיון בתחום הדלתות מגדילה גם את רמת הגמישות וההתאמה האישית לפי צרכי הלקוח. חברה רצינית מספקת אחריות ושירות עבור מוצריה. חברה רצינית מכירה היטב את תכונות מוצריה ומסוגלת להציע ללקוח התאמה מיטבית המונעת עוגמת נפש בעקבות בחירת דלת בעלת מאפיינים טכניים שאינם הולמים את סביבת הדלת (כגון, רגישות לשמש, רטיבות או רעש).
     
  • מחיר דלת הכניסה המעוצבת צריך להיות מותאם לכיסכם ולתקציב שקבעתם עבור הדלת. חברה רצינית מסוגלת לתפור עבור הלקוח דלת שבו זמנית תספק את צרכיו ובמקביל תעמוד בגבולות התקציב שקבע.

  • דלתות כניסה מעוצבות, כמו גם דלתות פלדה סטנדרטית, אמורה לעמוד בקריטריונים המחמירים ביותר של ייצור ולספק אבטחה אופטימלית כנגד פריצות. אנחנו רוצים להשיג יופי ופונקציונליות, לא רק אחד מהשניים.
     
  • בחירה מוקדמת בדלת כניסה, עוד בשלב הבניה או השיפוצים, יכולה לחסוך כסף ולספק הגנה מירבית מאחר ומשקוף הדלת מותאם מראש. ככלל, אנו ממליצים לבחור במשקוף בניה מגולוון אשר הופך את הדלת לאיבר אורגני מהבית ומגלה עמידות רבה יותר לאורך השנים. כמו כן, אנו ממליצים לבצע את צביעת המשקוף לקראת תום השיפוצים על מנת שצבע המשקוף לא יינזק.
 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים