עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

כאשר בוחרים דלת כניסה לבית, חשוב לבחור בעיצוב שקולע לטעם האישי. לא פחות חשוב מכך, הוא לבחור בחברה הנכונה, אשר מציגה מבחר גדול של דלתות פלדה, יחד עם שירות הרכבה אמין ומקצועי. דלת פלדה חייבת להיות מיוצרת מחומרים איכותיים, ולהיות מותקנת על ידי מתקינים מנוסים, שמכירים את חלקי דלת הפלדה על בוריים ועושים את מלאכתם נאמנה.

מתחילים במשקוף

התקנת דלת פלדההמשקוף, עבור דלתות פלדה, הוא כמו מסגרת בשביל תמונה. כפי שהמסגרת מקנה לתמונה יציבות, גב חזק, ולפעמים גם תוספת של חן ויופי, כך גם המשקוף. המשקוף חייב להתאים במדויק לפתח הכניסה. דלת כניסה רגילה, למשל, תסתדר מצוין עם משקוף ברוחב ובגובה סטנדרטיים; דלת כניסה כפולה תצטרך, כמובן, להישען על משקוף רחב בהתאם. משקוף של דלתות פלדלת רב בריח, ממש כמו הדלת כולה, חייב להיות מותקן במקצועיות. בבניה של דירה חדשה, או במקרה של התקנת דלת פלדה כבדה במיוחד, מומלץ להתקין משקופי בניה בתוספת יציקת בטון. במקרים אחרים, אפשר להסתפק גם במשקוף שנקרא משקוף הלבשה, בידיעה שהוא יעשה את העבודה לשמה הוא נועד.

ממשיכים בפלדה

אחרי שהותקן המשקוף, אפשר לתת את הדעת לדלת הפלדה עצמה. דלתות פלדה אינן גוש של פלדה סתם. למעשה, אילו הייתה הדלת עשויה גוש אחד של פלדה יצוקה, אנשים רבים לא היו יכולים להיכנס לביתם, מפני שהמאמץ הכרוך בפתיחת הדלת יהיה קשה מידי עבורם. המורכבות הפנימית שכרוכה בתהליך הייצור וההרכבה של דלתות פלדלת רב בריח, היא זו שהופכת את הדלת הזו ליעילה כל כך, והיא גם זו שמחייבת עבודה קפדנית ומדויקת.

שמה שלה דלת הפלדה בא לה מצמד לוחות של פלדה מגולוונת ועמידה. לוחות אלה זוכות לתופסת חיזוק באמצעות קורות מיוחדות. אל החלק הפנימי של הדלת מוכנס, תוך כדי תהליך הייצור, חומר מיוחד שנקרא פוליאוריטן. מדובר בסוג של פולימר, שמשמש חומר גלם בתהליך ייצור של מוצרים רבים, החל מריפוד, פגושים למכוניות, דבקים וכמובן, חלק חשוב בייצור דלתות הפלדה. הפוליאוריטן אחראי לכך שמשקלה של הדלת יהיה מתאים לפתיחה וסגירה נוחים, הוא מצוין גם כחומר מבודד, המסייע לאטום את הבית מפני רעש, קור או חום, הבאים מבחוץ. חלק פנימי חשוב נוסף של הדלת, הוא כמובן המנעול בעל הבריחים המרובים (זה שמקנה לדלת הפלדה את שמה – רב בריח).

מסיימים בעיצוב

התקנת דלת פלדה לא תתבצע לפני השלמת החלק החיצוני של הדלת, זה אשר אחראי למימד של העיצוב. האפשרות להעניק לדלת מראה מיוחד ומלבב, קורצת לאנשים רבים. אפשרויות הבחירה הן רבות ומגוונות. ניתן לבחור בדלתות פלדה דמויות עץ, דלתות בעלות פיתוחים מיוחדים, דלתות בשילוב של וויטרינה, או בכאלה עם חלון מעוצב עשוי זכוכית מחוסמת. חלק ממשווקי הדלתות מסוגלים להציע ללקוחותיהם אפילו אביזרים נלווים, כגון ידיות במבחר גדול, עיניות דיגיטליות בעיצוב מתקדם מזוזות תואמות ועוד.

 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים