עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

דלתות פנים בחיפה
עוז דלתות מציע מגוון דלתות פנים בחיפה ובשאר רחבי הארץ. כמה מילים על דלתות פנים בחיפה: ניתן למצוא מגוון משווקים של דלתות פנים בחיפה. לפני הקנייה מומלץ לוודא את הפרטים הבאים. דלת פנים עשויה מעץ ועל מנת לחסוך במשקלה נעזרים בטכנולוגית מילוי כוורת, היוצר שלדה חזקה ועמידה אך קלת משקל, המאפשרת לדלת לתפקד לאורך שנים מבלי להפעיל לחץ על הצירים.

סוגי דלתות פנים בחיפה
ישנם שלושה סוגי דלתות פנים- דלתות עץ גושני, דלתות עץ מלא ודלתות עץ במילוי כוורת.
דלתות פנים מעץ גושני, עשויות מעצים "קשים" כגון בוק, מייפל, אלון ומהגוני. לעיתים קרובות המשקוף עשוי מעץ גושני על מנת להעניק חוזק לדלתות פנים, למשקופים ולהלבשות.
דלתות פנים מעץ מלא הן דלתות מעץ טבעי שלא עבר כל תהליך או עיבוד. לרב מחירן כפול ממחיר דלתות מהסוג השלישי- דלתות עם מילוי כוורת
דלתות פנים בחיפה כוללות גם מבחר דלתות פנים עם מילוי כוורת. זהו הסוג הנפוץ ביותר והמועדף על מרבית הלקוחות בשל מחירו האטרקטיבי ומשקלו הקל יותר.

מחירי דלתות פנים בחיפה
דלתות פנים בחיפה נמכרות בטווח מחירים רחב. הדלתות הזולות ביותר הן דלתות דקורל, אשר כוללות משקוף עץ אורן טבעי ללא הלבשות.  דלתות דקורל מצופות בלמינציה והן משמשות לרב לבנייה זולה.
דלתות פנים בחיפה כוללות גם מגוון דלתות פנים למינטו, אשר מהווה חומר עמיד יותר לשריטות ופגיעות מזג אוויר. ניתן גם להזמין דלתות פנים למינטו במילוי פלקסבורד, מילוי של שבבי עץ דחוסים, המשמשים למילוי, ומעניקים בידוד טוב יותר. יש להבחין בין דלתות פנים למינטו לדלתות פנים פורניר אשר הוא סוג אחר של ציפוי: קילוף של עץ טבעי המשמש לציפוי בעוביים של מ0.2 מ"מ ועד 2.5 מ"מ. פורניר אינו פורמייקה, הנפוצה כציפוי לדלתות במטבח. פורמיקה היא לוח מודפס עם שרף סינטטי המשמש לציפוי. ציפוי פורמיקה עמיד במים, מכות ושריטות. ניתן למצוא פורמייקות בשלל הדפסי צבעים וטקסטורות של סוגי עצים.

טיפ לרוכשים דלתות פנים בחיפה
כאשר מחפשים דלתות פנים בחיפה. שימו לב כי דלת הפנים כוללת גומי אטימה (סרט גומי המורכב לכל אורך נקודת המגע של הדלת והמשקוף). גומי אטימה משמש לסגירה של הדלת ותורם לבידוד אקוסטי. כמו כן, הקפידו לבחור דלת פנים עמידה עם ציפוי למינטו לאריכות ימים של המוצר.
דלתות פנים בחיפה אפשר למצוא במגוון מקומות. עוז דלתות מציעה מגוון גדול ומרשים של דלתות פנים בחיפה במילוי כוורת ומעץ גושני (מילוי פלקסבורד) במגוון עיצובים ובמחירים מעולים. מומלץ לבוא ולהתרשם או להזמין ישירות דרך האתר. 
 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים