עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

דלתות פלדה לבית – גם יפות וגם חזקות

פעם הייתם צריכים לבחור או דלת פלדה בטוחה וחזקה או דלת מעוצבת ויפה. הרוב בחרו בדלתות פלדה סטנדרטיות שהעניקו להם ביטחון אך הם ויתרו על דלת יפה לבית. כיום, דלתות פלדה לבית אינן עוד גושי מתכת כבדים וחלקים המגיעים בצבע אחד ומדכא. דלתות פלדה לבית הן כיום גם חזקות וגם יפות, גם בטוחות וגם מעוצבות. אין צורך בדלת פלדלת רגילה, אלא שניתן להזמין דלת חזקה ובטוחה גם כשהיא מעוצבת ויפה. דלתות פלדה לבית יכולות לעצב את הכניסה לביתכם ולא רק לשרת את בטחונכם.

דלתות פלדה לבית – גם עם חלון

דלתות פלדה לביתדלתות פלדה לבית מגיעות בכמה וכמה עיצובים שונים. יש את העיצוב הקלאסי של דלת סגורה לחלוטין בעלת אלמנטים של עיצוב כגון: חריטת עץ, או עיצוב מודרני יותר וכדומה. ויש דלתות פלדה לבית שבהן מותקן חלון גם לצרכי תאורה, גם לצרכי ראייה החוצה/פנימה וגם לצרכי עיצוב. מה פשוט יותר ויפה יותר מדלת עם חלון המזמינה להביט פנימה. כאילו ואמרת ביתנו ביתכם. דלתות עם חלון מאד נפוצות כיום בישראל והן מגיעות גם עם סט של ידיות איכותיות. בהרבה עיצובים מופיעים אלמנטים של עיצוב יווני קלאסי.

כיצד מייצרים דלתות פלדה לבית

דלתות פלדה מיוצרות בדרך כלל משתי שכבות של פלדה מגלוונת בעובי של כ 1.25 מ"מ כל אחת. השכבות מחוברות באמצעות נקודות חיזוק רבות דבר ההופך את הדלת לחזקה במיוחד. תחתית הדלת מגובה בגומי המאפשר בידוד תרמי ואקוסטי ובגוף הדלת (בין שתי השכבות) מניחים צמר סלעים לבידוד או בחומרים חלופיים להקטנת המשקל.

החלק הנגלה של הדלת עשוי מחומרים שונים המצפים את שכבות הפלדה המקוריות. חומרים אלה תלויים בעיצוב הרצוי של הלקוח. צביעת הדלתות נעשית בשיטת אבקה אלקטרו סטטית הנצרבת בתוך תנור. שיטת צביעה זו עמידה לאורך זמן ולפגעי הטבע השונים. לאחר הצביעה מביאים את הדלת לבית הלקוח ומתקינים אותה לשביעות רצונו. על פי בקשה ניתן לצבוע גם את המשקופים בשיטת הצבע האלקטור סטטית בתנור.

דלתות פלדה לבית – העיצוב שלכם

דלת הכניסה לבית קובעת לא מעט את אופי הכניסה לבית והיא מעידה על אופי האנשים הגרים בבית. כדי לקבל את מלוא האפשרויות העיצוביות עבור דלתות פלדה לבית, היכנסו לאתר הדלתות או לאולם תצוגה ששם תוכלו להתרשם מן המבחר הקיים.
בנוסף לדלתות חדשות ניתן גם לעשות תיקון דלתות פלדלת או דלתות פלדה אחרות.

ייצור דלתות פלדה לבית

דלתות פלדה לבית מיוצרות על ידי מספר יצרניות מובילות ויצרניות משנה. אנו ממליצים לבחור דלתות פלדה לבית של חברת רב בריח או שיריונית חסם, יצרניות דלתות פלדה איכותיות המשלבות טכנולוגית ייצור מתקדמת, חזות מרשימה ועמידות לאורך שנים. דלתות פלדה לבית של רב בריח או שיריונית חסם מבטיחות שהדלת עומדת בתקן הנדרש ושהדלת עברה ביקורת מחמירה של איכות. מעבר לכך, כעת גם דלת פלדה לבית שהיא בסיסית יכולה להראות מצוין - בתוספת סט פרזול ניקל הכולל פלטות וידיות כסופות המשלימות את המראה המהודר לכניסת הבית.

כשאתם מחליטים לרכוש דלת כניסה מפלדה ומעוצבת, עשו זאת רק אצל המומחים שיוכלו לייעץ לכם גם מבחינה בטיחותית וגם מהבחינה האסתטית.

 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים