עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

דלתות פלדה אינם רק פלדה. בעבר דלתות הפלדה היו מוצר שהתאים למחסנים, לכניסות למקומות שמורים או כדלתות "לילה" בפני גנבים בעסקים רבים. כיום דלתות אלה מותקנות בכל מקום. דלתות פלדה לבית מאוד נפוצות, ומכיוון שכך, ניתן גם לקבל דלתות פלדה מעוצבות. דלתות הפלדה המעוצבות הן אותן דלתות אלא שבמקום גוש פלדה בצבע אחיד ללא כל חן או עיצוב, הרי שדלת פלדה מעוצבת תכניס כל אחד לביתכם באוירה אחרת לחלוטין.

דלתות פלדה הן דלתות ביטחון

דלתות פלדה - לא רק פלדההביטחון האישי של אזרחי ותושבי מדינת ישראל רק הולך ומחמיר. כך עולה ממצאי השנה האחרונה של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. מקרי פשע רבים משתוללים במחוזותינו ובינהם מקרי פריצה וגניבה רבים. פריצות לדירות בבנייני דירות או פריצות לבתים פרטיים צמודי קרקע הפכו לעניין שבשגרה ולא מומלץ להתקין דלתות פלדה לאחר מעשה. הקדימו תרופה למכה והתקינו דלת פלדה מעוצבת עוד היום. ביטחון משפחתכם וילדכם מתחיל בדלת הכניסה לבית. דלת בטוחה וחזקה תעניק לכם תחושת ביטחון גם לגבי בני משפחתכם וגם לגבי רכושכם. גם בחיי היום יום כאשר אתם נמצאים בביתכם חשוב שתהיה לכם דלת ביטחון עשויה פלדה, וגם כאשר אתם יוצאים לחופשה מחוץ לבית. דלתות פלדה הם התשובה למעשי הפריצה.

דלתות פלדה מעוצבות לבית

בגלל ריבוי ההזמנות של דלתות הפלדה, מתרבים גם העיצובים לדלתות אלו. כאשר הובן בקרב המשווקים, כי הלקוחות מעוניינים בדלת פלדה בטוחה אך מעוצבת ולא לבחור בין דלת יפה ומעוצבת ובין דלת בטוחה, התחילו לעצב גם דלתות פלדה בטוחות. המבחר הקיים רק הולך וגדל וכיום ניתן למצוא אין ספור עיצובים לדלתות פלדה שנותנות גם ביטחון מירבי וגם עיצוב עדכני.

דלתות פלדה כיום הן גם אמצעי הגנה יעיל ביותר בפני פריצות וגניבות וגם משמשות כדלתות מעוצבות לכל דבר. לדלתות אלה מנגנוני נעילה רב בריחים והן עשויות מפלדה חזקה במיוחד, אך הן נראות כאילו ומעצב על טרח לסגנן אותן במיוחד עבור הכניסה לביתכם. דלתות פלדה מעוצבות הן המילה האחרונה בדלתות כניסה לבית.

דלתות פלדה לבית – עיצוב בטכנולוגיה חדשה

דלתות פלדה מעוצבות מתאפשרות כתוצאה משילוב של חומרים שונים. כדי לעצב את הדלת העשוייה מפלדה ניתן כיום להשתמש בחומרים כמו פוליאסטר שניתן ליצור מהם תרכובת דמוית עץ או פלסטיק, שאותם ניתן לעצב באיזה סגנון שתבחרו. צורת הדלת תראה כאילו והיא עשוייה מעץ, אך למעשה תוך הדלת נשאר פלדה בטוחה וחזקה מפני כל פריצה. את דלתות הפלדה המעוצבות מומלץ לרכוש במקום המתמחה בעיצוב דלתות פלדה ובמחירים נוחים במיוחד.

 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים