עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

דלתות כניסה מפלדה – לא מתפשרים על היופי

דלתות כניסה מפלדה

הבית הוא המקום המוגן ביותר שיש. הארמון שלנו, המבצר שלנו. בבית שלנו אנחנו שמים את כל מבטחנו, את רכושנו ומעל הכל בבית שלנו מתגוררים בני המשפחה האהובים והיקרים לנו מכל. זאת הסיבה שלא נרצה שדבר רע יקרה לבית שלנו, ולכן כשמדובר על הכניסה לבית - אנחנו יודעים שלא נתפשר, וכי נשיג דלתות פלדה חזקות ביותר שהן גם דלתות ביטחון חסינות ביותר.

יחד עם זאת היום יש יותר מודעות לאסתטיקה, ורבים מתלבטים בין דלתות כניסה מעוצבות לבין דלתות ביטחון. היום קדמת הטכנולוגיה מאפשרת לשלב בין שני העולמות ולהתקין דלתות כניסה מפלדה, דלתות כניסה מעוצבות וגם דלתות ביטחון. איך נבחר דלתות מעוצבות שהן גם יפות וגם בטוחות?

דלת כניסה פלדה ומעוצבת, למה כדאי להשקיע בה?

דלת הכניסה פותחת פתח אל המקום היקר לנו מכל. המקום בו הכי נוח לנו והמקום בו אנחנו באמת יכולים להרגיש בנוח. דלת כניסה מעוצבת משרה אוירה יוקרתית יותר בכניסה לבית. תמיד נעים יותר להיכנס ולצאת מבית שהכניסה שלו יוקרתית ומרשימה. גם אם לא עומד לרשותכם תקציב גבוה לרכישת דלת כניסה לבית, מחיר דלתות כניסה כיום הוא זול בהרבה ביחס לשנים קודמות, ולכן לא מדובר בהשקעה כה משמעותית.

דלתות כניסה מעץ או דלתות כניסה מפלדה?

רבים מתלבטים באשר לבחירת החומרים מהם עשויות הדלתות. שהרי דלתות כניסה מפלדה הן תמיד בטוחות יותר. בכל זאת, יש מחשבה נפוצה על פיה דלתות כניסה מפלדה אינן יכולות להיות דלתות שהן מעוצבות, ובדרך כלל מדובר בדלתות כבדות ומגושמות, כשהבחירה לגבי העיצוב שלהן היא מוגבלת ביותר.

כשמדובר על דלתות כניסה אל המקום החשוב לכם ביותר - אין מקום לפשרות. יש לבחור דלתות מעוצבות חזקות שיכולות לשמש גם דלתות בטחון.

דלתות כניסה מפלדה ודלתות מעוצבות, זה יכול ללכת יחד?

כיום, אין ספק כי דלתות כניסה מפלדה הן גמישות וניתנות לעיצוב על פי טעם אישי והתאמה לסגנון הביתי שתרצו. בין אם תרצו סגנון עיצוב כפרי, יוקרתי, מלכותי או מודרני, תוכלו לבחור דלתות מעוצבות שיתאימו לסגנון וגם דלתות כניסה מפלדה שיהיו בטוחות ויגנו עליכם מפני גנבים.

איפה ניתן לרכוש דלתות כניסה מפלדה שהן גם דלתות מעוצבות?

בחברת עוז דלתות כבר יודעים, כי דלתות פלדה המאובזרות במנעולים רב בריחיים אינן חייבות להיות מגושמות. בחברת עוז דלתות ניתן למצוא מגוון רחב של דלתות כניסה מפלדה, דלתות ביטחון מעוצבות מחומרים ומסגנונות שונים, כשהמשותף להן היא העובדה שכולן יכולות לשמש דלתות ביטחון. החברה קנתה לעצמה שם בזכות דלתות הביטחון המעוצבות שלה, המאפשרות לכם להציב דלת מעוצבת בכניסה לבית גם ללא שומרים.

 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים