עוז דלתות כניסה מעוצבות | דלתות פלדה | דלתות אש
שירות אספקה והתקנת דלתות פלדה ודלתות אש
באזור תל אביב והמרכז, השרון, 
חיפה והצפון

עגלת קניות | עוז דלתותלחץ לצפייה בהזמנה 


שיקום דלתות אש שיקום דלתות אש
   
דלתות במבצע דלתות במבצע
   
דלתות כניסה דלתות כניסה
   
דלתות ביטחון דלתות ביטחון
   
דלתות פנים דלתות פנים
   
מנעולים ואביזרים מנעולים ואביזרים
   
דלת פלדה אקוסטית דלת פלדה אקוסטית
   
שאלות ותשובות שאלות ותשובות
   
האחריות שלנו האחריות שלנו
   
מניפת צבעים מניפת צבעים
   
 
דלתות מעוצבות חלונות דלתות אש
דלתות מעוצבות חלונות דלתות פלדה
דלתות מעוצבות חלונות מאמרים
דלתות מעוצבות חלונות טיפים והשראה
   

דלתות מעוצבות חלונות חיפוש לפי מחיר
 






 






 

סוגי דלתות ביטחון


דלתות ביטחון נבדלות ברמת ההגנה שהן מציעות לדיירי הבית. בפועל, ככל שדלת ביטחון כוללת יותר בריחים, כך משך הזמן שייקח לפורץ לחדור לבית ארוך יותר. ישנן כיום שלוש קטגוריות מרכזיות של דלתות פלדה: דלת פלדה בסיסית, דלת פלדה רב-בריחית, ודלת פלדה סגר בריח.
דלת פלדה בסיסית מציעה נעילה בעזרת חמישה בריחים ותשמש לרב מוסדות ציבוריים או כניסות פנימיות, כאשר הסיכוי לפריצה הוא נמוך.
דלת פלדה רב בריחית כוללת שבעה בריחים ומציעה רמת אבטחה סבירה. מדובר בדלת הנפוצה ביותר בארץ. עם זאת, ארבעה מתוך שבעת הבריחים הם למעשה בריחי המנעול אשר נכנסים לתוך אותה כניסה במשקוף. שימוש בלום או בג'ק הידראולי עשויים לעקם את המשקוף ולהפוך את ריבוי הבריחים בנקודה בודדת לנקודת תורפה.
עבור אלו המחפשים את רמת הביטחון הגבוהה ביותר קיימת האפשרות לבחור בדלת פלדה סגר בריח, הכוללת 14 בריחים. כאמור, ככל שלדלת מספר בריחים גבוה יותר, כך זמן הפריצה מתארך והסיכוי שפורץ יבחר בדלת לא קלה לחדירה, קטן.

נעילה משולשת של דלתות ביטחון

פתרון נוסף להגברת רמת הביטחון של דלת פלדה הוא שילוב של סגר ביטחון. סגר ביטחון משמש כנעילה כפולה, בלתי תלויה בצילינדר, שאף מאפשרת לך לבצע פתיחה חלקית ומבוקרת של הדלת. לבסוף, קיימת גם אפשרות להטמיע בדלת מנעול כספת (ג'ואל) עליון, המשמש כחסם נוסף בפני פריצה ומקטין משמעותית את הסיכוי שפורץ יבחר להתמודד עם האתגר. להלן סיכום בסדר עולה של אפשרויות המיגון של דלתות ביטחון:
ü     דלת פלדה בסיסית- 5 בריחים
ü     דלת פלדה רב בריחית- 7 בריחים
ü     דלת פלדה סגר בריח- 14 בריחים
ü     דלת פלדה רב בריחית\סגר בריח עם מנעול גו'אל וסגר ביטחון- 10\17 בריחים
עוז דלתות מספקת דלתות ביטחון מכל הסוגים, בהתאם לדרגת הביטחון המבוקשת.
כיום דלתות ביטחון מהוות את הבסיס לדלתות מעוצבות, המעניקות את השילוב המנצח של בטיחות ויופי.

דלתות מעוצבות, דלתות פלדה ודלתות מעץ

דלתות מעוצבות על בסיס פלדה מכילות יתרונות משולבים של דלתות בטיחות עם יתרונות העיצוב שמאפשרים לך לאפיין את כניסת ביתך לפי טעם אישי. במשך תקופה ארוכה דלתות מעוצבות נקשרו אסוציאטיבית עם דלתות מעץ מאחר ודלתות פלדה שימשו בעיקר למטרות תעשייתיות. עם הזמן וההתפתחויות הטכנולוגיות בענף ייצור הדלתות מפלדה, דלתות מעוצבות על בסיס פלדה הפכו לחלופה תחרותית בהשוואה לדלתות מעוצבות על בסיס עץ, מפאת עלות הייצור הזולה יותר ועמידות דלתות פלדה למשך זמן רב יותר. עם זאת אין לבלבל בין מחיר לבין איכות. בהשוואה לעץ, דלתות מעוצבות על בסיס מתכת עמידות יותר בפני פגעי מזג אוויר (גשם, שמש, רוח, יובש), אינן מצריכות תחזוקה שותפת, קלות יותר לפתיחה וסגירה ובעלות משך חיים ארוך יותר. כמו כן, קיימת עבור הלקוח דרגת חופש גבוהה יותר להגדיר את רמת האבטחה של הדלת: דלת ביטחון עם חמישה, שבעה או ארבע עשר בריחים, שילוב מנעול ג'ואל, ביטון של משקוף מגולוון וכו'. למעשה, היתרון המשמעותי היחידי של דלת כניסה מעוצבת על בסיס עץ הוא המגע החם והטבעי שהעץ מקנה דלת. ברם, דלתות מעוצבות על בסיס מתכת יכולות לכלול אלמנטים משולבים של חיפוי עץ, תוספת המשמרת את המגע החם והטבעי של עץ בכניסה לבית מבלי לאבד את היתרונות הטמונים בדלתות פלדה.
אנו בעוז דלתות מספקים דלתות מעוצבות משלל סוגים. לרשותך עומד מבחר גדול של דלתות מעוצבות על בסיס פלדה, דלתות מעוצבות המשלבות אלמנט זכוכית, דלתות מעוצבות עם חיפוי עץ ודלתות כניסה מעוצבות בהתאמה אישית- שירות חדש המאפשר לך לבחור בדיוק אילו אלמנטים יכללו בדלת הכניסה וכך לשלוט בתקציב. חשוב לציין כי כל הנאמר לגבי דלתות ביטחון נכון גם לגבי דלתות מעוצבות. חשוב לוודא עם רכישת דלת מעוצבת מה דרגת הביטחון של הדלת.

בדיוק עבור לקוחות המעוניינים ליהנות מכל היתרונות שפורטו קודם ובמקביל לפעול בתוך מסגרת תקציב מאוזן פיתחנו מוצר ייחודי- דלת כניסה מעוצבת אישית. הבא נספר לך מעט על תהליך הייצור של דלת כניסה מעוצבת אישית.

צביעה אלקטרוסטטית בתנור

ראשית כל, הדלתות נצבעות בשיטת צביעה אלקטרוסטטית באבקה להשגת איכות גימור גבוהה. צביעה אלקטרוסטטית מבטיחה עמידות של הצבע לאורך שנים ואחידות במראה ובטקסטורה. בכך אנו נפרדים לשלום מהמראה הסטנדרטי של דלתות ביטחון מצופות וינוריט (ציפוי מודבק דמוי עץ אגוז, אלון, ונגה או לבן). צביעה אלקטרוסטטית בעזרת אבקה מגדילה את טווח האפשרויות ומאפשרת לנו לשחק עם רמת הברק, הטקסטורה והאפקטים של מראה הדלת. צביעה אלקטרוסטטית בתנור היא תוצר של פיתוח טכנולוגי שאינו מערב מגע אדם, חשוף פחות לטעויות ומהיר יותר- שיקול חשוב כאשר יש צורך באספקה מהירה של הדלת.

שנית, אנו מטמיעים בדלתות חלונות מעוצבים (ואולי ראוי לומר-חלומות מעוצבים) לפי הזמנה אישית, זכוכיות אומנותיות וסורגים מעוצבים. חלונות מעוצבים מגיעים במבחר סוגים ועיצובים: קווים, קשתות, בלגי, יפני וקלאסי.

ידיות יוקרתיות

שלישית, פרזול הדלת, הכולל פנל וידית יוקרתית, נקבע על ידי הלקוח ואף הוא ניתן להתאמה אישית.

לסיכום, דלתות מעוצבות על בסיס פלדה מציעות את הטוב בכל העולמות. עיצוב, עמידות ומחיר, עם כל היתרונות של דלתות ביטחון. עוז דלתות מתמחה בדלתות כניסה, דלתות ביטחון, דלתות מעוצבות ודלתות פנים. נשמח לעמוד לשירותך.
 
 

 

 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים